Eivät asiat ole aina miltä näyttää(alkoholismi)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Seinien sisällä tapahtuu asioita joita peitellään...esim. minun pitkäaikainen miesystäväni kuristi minua ja siinä meni luottamus en anna sitä ikinä anteeksi äijä esittää kivaa kaveria kaikille, hän on narsisti ja luulee varmaankin pystyvänsä tuhoamaan minut mutta ei..olen vahvempi kuin luuleekaan

• Tykkää
Reactions: Clovis
Olemme tässäkin
tilastossa Euroopan
kärkeä. Turvakodeissa
on aina täyttä.
Olen näin kuullut.
Suurin osa nuorempaa
neitoa, mutta myös
aikuisia naisia aina
yli kuuteenkymppiin.

Ehtoista auvoista Iltaa.

👋

Seinien sisällä tapahtuu asioita joita peitellään...esim. minun pitkäaikainen miesystäväni kuristi minua ja siinä meni luottamus en anna sitä ikinä anteeksi äijä esittää kivaa kaveria kaikille, hän on narsisti ja luulee varmaankin pystyvänsä tuhoamaan minut mutta ei..olen vahvempi kuin luuleekaan
Tiedän ja moni muukin tuntee ja tunnisti yhden äärimmäisen pahan luokan narsistin. Sarjakaataja oli edelleen naimisissa ja pitkäaikaisissa suhteissa ollessaan. Tunnen erään heistä, hänkin joutui kuristetuksi kun mies suuttui sairaalloisen mustasukkaisena.

Onko tuo mies myös sairaalloisen mustasukkainen? Tuntemani halusi olla aina huomion keskipisteenä, oli hyvä seuramies, mutta silti yksinäinen kun miehet karttoivat häntä ja seuraansa äärimmäisen hankalan luonteen takia. Naiset on hänelle vain yhtä tarkoitusta varten. Niitä hänellä kyllä riitti.