Pojalle (12v,autisminkirjonhäiriö) on aloitettu viimein kasteluhälytinhoito. Ajatuksella että on tarpeeksi "reipas" jo eikä pelkäisi hälyttimen ääntä enään hysteerisesti. Poika motivoitunut pääsemään yövaipasta eroon.Jonottamalla sain terveyskeskuksesta hälyttimen, anturit piti tilata itse(2kpl 80e). Hoito kestää yleensä pari kk. Kaksi yötä ollut käytössä, ensimmäisenä yönä hälytti klo 5.30, viime yönä ei sitten enään hälyttänyt (minä iloitsin jo ettei kastele edes joka yö, vaippa siis käytössä). Äsken nukkumaanlaittaessa sitten sanoi että "on jotain ongelmia..." Voihan Vattu, oli purrut(!) anturin johdon poikki!!!
Onneksi miehen pokka piti, toi rikkinäisen pois ja laittoi vara-anturin vaippaan. 2vrk kasteluhoito sitten maksoi jo 40e :headwall:
Minä niin kerron tämän sille silmiään pyörittelevälle tk:avustajalle joka ei käsitä miksi tälle lapselle pitäisi saada lakisääteiset ilmaiset vaipat, pitäisi "vaan hoitaa"kastelu.
Onneksi miehen pokka piti, toi rikkinäisen pois ja laittoi vara-anturin vaippaan. 2vrk kasteluhoito sitten maksoi jo 40e :headwall:
Minä niin kerron tämän sille silmiään pyörittelevälle tk:avustajalle joka ei käsitä miksi tälle lapselle pitäisi saada lakisääteiset ilmaiset vaipat, pitäisi "vaan hoitaa"kastelu.