Eipäs nyt tapella enää=)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Battimanni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Mymmeli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Eikö mies ajattele että joku voi nähdä teidät? Tiiätkö missä sanoo olevansa kun vaimo kysyy? Mä oon kerran pyöriny miehen kanssa joka oli naimisissa, kertoi olevansa asumuserossa kylläkin. Melko pian sit selvis et vaimo oliki raskaana ja esikoinen oli jo muutaman vuoden ikäinen. Kieltämättä harmitti mutta loppujen lopuksi olin onnellinen et kaikki selvis mullekin :) En tahdo tollasta miestä mun nurkkiin lojumaan!

Asuu eri kaupungissa kun minä, joten epätodennäköistä että joku tuttu näkisi. Ja vaimolle sanoo olevansa millon missäki, kaikenlaisia työjuttuja ;) Toisinaan niitä myös on, mutta se on muutama tunti esim pe iltana ja loppuviikonlopun mies on kokonaan mun. Mä tiiän ihan tarkalleen niitten kotiolot, kuunnellu muutaman kerran ku mies soittaa vaimolleenki.

Ja olet ylpeä itsestäsi?

Minkä ihmeen takia en olisi?

Vaikkapa siksi, että empatiakyvyssäsi näyttäisi olevan puutteita...

Pitäskö mun nyt ajatella sitä naista, jota en ees tunne ennemmin ku itteeni? Toki mulla empatiakyky on tallella. Ei vaan ole mun vika, jos ei vaimo pysty pitää miestään niin tyytyväisenä, että viihtyis kotona. Ja muuten, kaikille muillekki räpättäjille tiedox... Meillä ei ole pelkästään s*ksisuhde, se on vaan hyvänä plussana :D

Eipä se mies susta kauheesti taida välittää, kun kuitenkin aina haluaa palata takaisin vaimonsa luo. ;) Että seksiä se sulta taitaa vain haluta.

Voi h*lvetti ku ette te tajuu... Ei sillä ole muuta vaihtoehtoa ku palata vaimonsa luo, en mä sitä tännekkä ota. Ja kai se pelkkää seksii sais helpommallaki, ku matkustamalla tänne ja välttämättä sitä ei oo koko viikonloppuna :)

Voi miesparkaa ku jalkavaimoki pihtaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Helppo?:
Jos et ois ollut noin helppo, niin noin ei olis käynyt.

Ai ai, kiristääkö nutturasi? :D

Mun mielipide vaan et ap oli helppo. Ite en tosiaan anna ekoilla treffeillä, enkä toisillakaan. Tutustutaan ensin, niin yleensä tulee siinä vaiheessa selväks onko vapaa vai varattu.

eipäs tule :D haha, ei ainakaan noin tyhmä kande olla :D

Alkuperäinen kirjoittaja Helppo?:
Jos et ois ollut noin helppo, niin noin ei olis käynyt.

Ai ai, kiristääkö nutturasi? :D

Mun mielipide vaan et ap oli helppo. Ite en tosiaan anna ekoilla treffeillä, enkä toisillakaan. Tutustutaan ensin, niin yleensä tulee siinä vaiheessa selväks onko vapaa vai varattu.

Treffeillä? Eiköhän kyse ollut siitä, että tapasivat ja sitten mentiin panemaan. Ei mitään ennalta sovittuja treffejä. :D

Kannattaisi sunkin harrastaa vähän enemmän seksiä niin rentoutuisit.

Miksi pitäis treffata pari kertaa saadakseen selville onko mies varattu? Eikös se pitäisi tulla selväksi ennen ensimmäistäkään treffiä?

Ap on kevyt kenkäinen kun on uskonut mitä kaksi naamainen mies on itsestään kertonut? Kasvakaa aikuisiksi!

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
No voi |O |O

Mulle on käyny samalla tavalla.. Eka se oli eronnut ja kaikkee mutta muutaman päivän päästä äijä suvaitsi kertoo että ei ihan taidakaan olla.. :kieh: Kengän kuvaa perseeseen samantien. Ja siitä tuli sit viel *clingeri*, millää meinannu päästä eroon. Harvinaisen urpo äijä..

mikä?? :O

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Eikö mies ajattele että joku voi nähdä teidät? Tiiätkö missä sanoo olevansa kun vaimo kysyy? Mä oon kerran pyöriny miehen kanssa joka oli naimisissa, kertoi olevansa asumuserossa kylläkin. Melko pian sit selvis et vaimo oliki raskaana ja esikoinen oli jo muutaman vuoden ikäinen. Kieltämättä harmitti mutta loppujen lopuksi olin onnellinen et kaikki selvis mullekin :) En tahdo tollasta miestä mun nurkkiin lojumaan!

Asuu eri kaupungissa kun minä, joten epätodennäköistä että joku tuttu näkisi. Ja vaimolle sanoo olevansa millon missäki, kaikenlaisia työjuttuja ;) Toisinaan niitä myös on, mutta se on muutama tunti esim pe iltana ja loppuviikonlopun mies on kokonaan mun. Mä tiiän ihan tarkalleen niitten kotiolot, kuunnellu muutaman kerran ku mies soittaa vaimolleenki.

Ja olet ylpeä itsestäsi?

Minkä ihmeen takia en olisi?

Vaikkapa siksi, että empatiakyvyssäsi näyttäisi olevan puutteita...

Pitäskö mun nyt ajatella sitä naista, jota en ees tunne ennemmin ku itteeni? Toki mulla empatiakyky on tallella. Ei vaan ole mun vika, jos ei vaimo pysty pitää miestään niin tyytyväisenä, että viihtyis kotona. Ja muuten, kaikille muillekki räpättäjille tiedox... Meillä ei ole pelkästään s*ksisuhde, se on vaan hyvänä plussana :D

ei helvetti sä oot pehmeepäinen! :D nauti itestäs :D ansaitsette toisenne, se nainen taas paljon parempaa!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Mitäh?:
Miksi pitäis treffata pari kertaa saadakseen selville onko mies varattu? Eikös se pitäisi tulla selväksi ennen ensimmäistäkään treffiä?

Ap on kevyt kenkäinen kun on uskonut mitä kaksi naamainen mies on itsestään kertonut? Kasvakaa aikuisiksi!

Kevyt kenkäinen nainen laittaa ruokaa kaksi naamaiselle miehelle. Paistin pannussa tirisevät liha pullat. Jälki ruuaksi on tarjolla marja kiisseliä ja jos se ei maistu, niin vaihto ehtona on suklaa kakkua.

Alkuperäinen kirjoittaja Näin se menee:

Kevyt kenkäinen nainen laittaa ruokaa kaksi naamaiselle miehelle. Paistin pannussa tirisevät liha pullat. Jälki ruuaksi on tarjolla marja kiisseliä ja jos se ei maistu, niin vaihto ehtona on suklaa kakkua.

Aih oikein sattuu kun lukee tällaista vammasta tekstiä :D

Alkuperäinen kirjoittaja h:
Alkuperäinen kirjoittaja Näin se menee:

Aih oikein sattuu kun lukee tällaista vammasta tekstiä :D

Sen kuuluukin sattua. :D

Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
No voi |O |O

Mulle on käyny samalla tavalla.. Eka se oli eronnut ja kaikkee mutta muutaman päivän päästä äijä suvaitsi kertoo että ei ihan taidakaan olla.. :kieh: Kengän kuvaa perseeseen samantien. Ja siitä tuli sit viel *clingeri*, millää meinannu päästä eroon. Harvinaisen urpo äijä..

mikä?? :O

Siis sellanen perässä roikkuja mistä ei millään pääse eroon..

Voi tätä varattua mies parkaa :'(

Sormet ovat olleet niin turvonneet etteivät sormukset ole mahtuneet sormiin merkiksi yhden naisen miehestä. Sitten ressukka on pakotettu yhdyntään ties missä kaukana kotoaan. Ei ole edes pystynyt kertomaan olevansa varattu, kun pakokauhu on ottanut vallan.

Toivottavasti vaimo ottaa kotona tiukkaan syleilyyn ja halaa pahan pois :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja mikrokitumoppi:
Voi tätä varattua mies parkaa :'(

Sormet ovat olleet niin turvonneet etteivät sormukset ole mahtuneet sormiin merkiksi yhden naisen miehestä. Sitten ressukka on pakotettu yhdyntään ties missä kaukana kotoaan. Ei ole edes pystynyt kertomaan olevansa varattu, kun pakokauhu on ottanut vallan.

Toivottavasti vaimo ottaa kotona tiukkaan syleilyyn ja halaa pahan pois :hug:

haha vitsi ihana meinasin tukehtua leipään kun luin tämän :laugh:

Uusimmat

Yhteistyössä