Eipäs nyt tapella enää=)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Battimanni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Battimanni

Aktiivinen jäsen
14.08.2009
3 594
0
36
noin suoraan sanottuna..
oih mikäs sen ihunampaa teidän perhe onnesta kuulla :heart:
vaavikin syntyy parin kk päästä ja 5 vuotias siellä tömerästi pitää äitiä virkeänä kun isi vähän käy reissu hommissa ympärisuomen..

kyllä oli ihanaa viettää varatun ihmisen kanssa kaksi päivää elämästään,eihän sen ihunampaa ole..

vittu mua oikeesti vituttaa |O
mies kusetti mua ihan yksnolla..joo en ole varattu..kas tänään tuli suihkusta kilahti lattialle sormukset taskussa ja naimisissahan tää sitten myönsi olevan ja kertoi perheestään..
ah niin ihanaa mua vituttaa sen raskaana olevan naisen puolesta |O

Mun mielestä just tollaset varatut miehet on parhaita :) Niiltä saan mitä tahon ilman että joutuu mihinkään parisuhteeseen. Esim. tää joka mulla on nyt, lapsi ja vaimo, toista lasta suunnittelevat. Ostaa mulle mitä tahon mutta ei ahdista mua mitenkään :) Ja erittäin mukavaa seuraa petissä ;) Äsken juuri lähti taas kotiinsa ja tulee kun soitan :)

Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kai sä ilmoitat edes sille vaimolle?

Ei kuulu mun toimeen enkä tiedä vaimosta sen kummoisempaa kuin asuvat tuolla,vaavitulossa,talorakennettu,15 vuotta olleet kaiketi yhdessä ja sitä rataa..

Jos toi on sun toimenkuva niin kaikkea varmaan uran aikana tapahtuu?
Mä kyllä kertoisin vaimolle.

En kehtais tänne tulla varsinkaan mustan nikin kanssa kertomaan irtosuhteistani. Kevytkenkäistä nääs.

Huh miten kevytkenkäistä tavata uusi mies, viettää hänen kanssa aikaa ja sitten kuulla, että mies onkin naimisissa! Eihän se ap:n vika ole!

Alkuperäinen kirjoittaja Mymmeli:
Mun mielestä just tollaset varatut miehet on parhaita :) Niiltä saan mitä tahon ilman että joutuu mihinkään parisuhteeseen. Esim. tää joka mulla on nyt, lapsi ja vaimo, toista lasta suunnittelevat. Ostaa mulle mitä tahon mutta ei ahdista mua mitenkään :) Ja erittäin mukavaa seuraa petissä ;) Äsken juuri lähti taas kotiinsa ja tulee kun soitan :)

Tavallaan on ihan hyvä että miehillä on huoltoluukkuja olemassa. Hoitelette ylimääräiset tarpeet ja silleen. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Helppo?:
Jos et ois ollut noin helppo, niin noin ei olis käynyt.

Ai ai, kiristääkö nutturasi? :D

Mun mielipide vaan et ap oli helppo. Ite en tosiaan anna ekoilla treffeillä, enkä toisillakaan. Tutustutaan ensin, niin yleensä tulee siinä vaiheessa selväks onko vapaa vai varattu.

En kehtais tänne tulla varsinkaan mustan nikin kanssa kertomaan irtosuhteistani. Kevytkenkäistä nääs.

todella todella kevytkenkäistä..
Sori et jos mä retkahdin mieheen ,miehiä en ole vuoteen sattunut edes kaipaamaan tietyistä syistä..
se vaan kolahti ja tässä nähtiin senkin kannattavuus |O

Huh miten kevytkenkäistä tavata uusi mies, viettää hänen kanssa aikaa ja sitten kuulla, että mies onkin naimisissa! Eihän se ap:n vika ole!

Heti viedä omaan petiin, se on kevytkenkäistä. Tyhmästä päästä kärsii jne..

Alkuperäinen kirjoittaja Helppo?:
Jos et ois ollut noin helppo, niin noin ei olis käynyt.

Ai ai, kiristääkö nutturasi? :D

Mun mielipide vaan et ap oli helppo. Ite en tosiaan anna ekoilla treffeillä, enkä toisillakaan. Tutustutaan ensin, niin yleensä tulee siinä vaiheessa selväks onko vapaa vai varattu.

En minäkään anna ekoilla, en tokilla treffeillä, mutten vaadi sitä samaa kaikilta muilta. :)

Heti viedä omaan petiin, se on kevytkenkäistä. Tyhmästä päästä kärsii jne..

Kaikki eivät ole noin vanhanaikaisia. Nykyään ihmisillä voi satojakin seksikumppaneita, sekös sua kauhistuttaa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Mymmeli:

Tavallaan on ihan hyvä että miehillä on huoltoluukkuja olemassa. Hoitelette ylimääräiset tarpeet ja silleen. :)

Kyllä kyllä... Eilen illalla käytiin teatterissa ja sen jälkeen syömässä ja drinkeillä. Nää on juuri niitä tarpeita, mitä vaimot ei kerta kaikkiaan kykene hoitamaan :) Plussana sitte viel nuo yölliset tarpeet++ Perjantaista asti tääl mun luona viihty.

Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:

todella todella kevytkenkäistä..
Sori et jos mä retkahdin mieheen ,miehiä en ole vuoteen sattunut edes kaipaamaan tietyistä syistä..
se vaan kolahti ja tässä nähtiin senkin kannattavuus |O

Niinpä niin. Ei tullut mieleen, että liian hyvää ollakseen totta.

Uusimmat

Yhteistyössä