Eipähän ole ennen kahvilassa leipää viety kädestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mimmi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mimmi"

Vieras
Kävin eilen Hesessä, oli tarkoitus juoda kahvit ja ostaa tytöllä hampurilainen. Nooh, otin sitten tarjottimelle kupillisen kahvia ja vitriinistä sellasen kanapatongin. Kun pääsin lähemmäs kassaa, tuli myyjätyttönen ja vei mun patonkini. Kun se oli menossa edelliselle asiakkaalle ja oli kuulemma jo maksettukin. Mä olin niin :o etten tajunnut oikein edes sanoa mitään. Kyllä se myyjä kovasti yritti korvaavaa vaihtoehtoa esitellä, olis ollut wrappia ja korvapuustia.
Kysyin, että eikös voisi tehdä uutta sellaista patonkia....mutta siihen kuulemma menee tosi kauan :o No, siihen jäi kahvikupillinen ja tyttö söi hampurilaisensa toisessa paikassa.

no olipa röyhkee. olis se kyl voinu uuden tehdä.... olisin sanonut kassalla että eipä tartte enää tänne tulla syömään, vaikka sattuuhan noita mokia kelle tahansa.

Aina ei riitä henkilökunta tekemään sitä yhtäkään patonkia. Ja voin kertoa, siihen tosiaan menee kauan!
Myyjä mokas kun ei tajunnu ottaa "varattua" leipää hyllystä ja varmasti nolotti, mutta ihmisiä me kaikki ollaan ja tehdään vakavempiakin mokia.

Eihän se nuori nainen voinu maksaneellekaan sanoa että nyt menee 15minuuttia.

Ja minusta sinä olet se röyhkeä tässä kun kutsut "tyttöseksi" ja syytät suoraan, aivan kuin tämä myyjä olisi tahallaan jotain pahaa tehnyt.
Menetitkö mielestäsi jotain kun leipä ehti olla puoli minuuttia tarjottimella? Ei kai jo maksaneelle voi sanoa että sori tuo sinun jälkeesi oleva vei jo leivän että ei voi mitään...

Inhimillinen moka, jos oli edes myyjän moka...

[QUOTE="öö";21931993]Ja minusta sinä olet se röyhkeä tässä kun kutsut "tyttöseksi" ja syytät suoraan, aivan kuin tämä myyjä olisi tahallaan jotain pahaa tehnyt.
Menetitkö mielestäsi jotain kun leipä ehti olla puoli minuuttia tarjottimella? Ei kai jo maksaneelle voi sanoa että sori tuo sinun jälkeesi oleva vei jo leivän että ei voi mitään...

Inhimillinen moka, jos oli edes myyjän moka...[/QUOTE]

No, tuo tyttönen ei ollut mikään pilkkanimitys, hitsi sä olet hauska :D Ja kyllä...menetin sen kanapatongin, jonka olisin mielelläni syönyt.
Ja kyllä...mielestäni se oli myyjän moka.

[QUOTE="vieras";21932010]Otetaanko ne yleisesti siellä itse? Jos otetaan niin sitten olis saanu jäädä ilman, ellei niin sitten toimi oikein.[/QUOTE]

Siinä kahvilinjastossa on nykyään ne vitriinit niin, että niistä voi asiakas itsekin ottaa.

No, tuo tyttönen ei ollut mikään pilkkanimitys, hitsi sä olet hauska :D Ja kyllä...menetin sen kanapatongin, jonka olisin mielelläni syönyt.
Ja kyllä...mielestäni se oli myyjän moka.

Tyttönen...no ei nyt välttämättä kauhean kauniskaan nimitys.
HEI TYTTÖ! :D Eikö ole mitään kohteliaampaa nimitystä?

Eli sun mielestä sua ennen maksaneen olis kuulunu jäädä ilman vai? :O

Aika törkeää. Ja jos kerran ne leivät saa itse sieltä vitriinistä ottaa, niin MIKSI IHMEESSÄ tämä asiakas, joka oli leivän jo maksanut, ei ottanut sitä itse sieltä vitriinistä, jos sen kerran tahtoi? Musta vähän syytä molemmissa, asiakkaassa ja tahdittomassa myyjässä.

[QUOTE="vieras";21931930]no olipa röyhkee. olis se kyl voinu uuden tehdä.... olisin sanonut kassalla että eipä tartte enää tänne tulla syömään, vaikka sattuuhan noita mokia kelle tahansa.[/QUOTE]

Ja sepäs oliskin kassaneitoa haitannut... :D
Joku tulee riehumaan siihen niin sanon mieluummin itse että sulla ei ole tänne enää asiaa :D

Aika törkeää. Ja jos kerran ne leivät saa itse sieltä vitriinistä ottaa, niin MIKSI IHMEESSÄ tämä asiakas, joka oli leivän jo maksanut, ei ottanut sitä itse sieltä vitriinistä, jos sen kerran tahtoi? Musta vähän syytä molemmissa, asiakkaassa ja tahdittomassa myyjässä.

Se olikin sen asiakkaan vika kun ei sitä ottanut, mutta ei kassaneiti voi sanoa että SORRY MUM nopeet syö hitaat, et saa sitä.
Sillon se on annettava ennemmin maksaneelle.
Ikävää, mutta näin se menee ;)

Jos siellä otetaan patongit itse vitriinistä, sitten edellä oleva asiakas toimi väärin ja patonki olisi kuulunut ap:lle.
Mistä kukaan voi tietää että vitriinissä olevat on jo maksettu ja jonkun muun ostamia jos on niin tyhmä ettei ota sitä itse.

Jos siellä otetaan patongit itse vitriinistä, sitten edellä oleva asiakas toimi väärin ja patonki olisi kuulunut ap:lle.
Mistä kukaan voi tietää että vitriinissä olevat on jo maksettu ja jonkun muun ostamia jos on niin tyhmä ettei ota sitä itse.

No ei voikaan tietää, mutta ei tuotteesta jo maksaneelle voi sanoa että itepä et ottanut sitä hähää.

mä olen tässä nyt kyllä ap kanssa samoilla linjoilla,jos edellinen on sen jo maksanu niin sen olis kuulunu se ottaa sieltä mukaansa heti eikä jättää sinne oottamaan.Missä se toinen asiakas sitte oli jos oli sen varannu?

[QUOTE="höh";21932081]No ei voikaan tietää, mutta ei tuotteesta jo maksaneelle voi sanoa että itepä et ottanut sitä hähää.[/QUOTE]

Kassaneidin olisi pitänyt sanoa ennen rahastusta että otapa se tuotekin mukaasi ja maksu sitten.
Itse asiassa tämä on sekä kassaneidin että ekan asiakkaan vika. Ei todellakaan ap:n.

Yhteistyössä