Eipä tiiä koira

Tipu Topakka
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:
Me laitetaan se hormooni siru ihon alle, jolla aivan sama teho, kuin kastraatiolla (tietty pitää uusia), mutta sillä säästytään leikkaukselta.
Toi on mulle ihan uus juttu.
No, katellaan nyt mitä dogtori sanoo.
Meillä eläinlääkäri suositteli heti tuota vaihtoehtoa, kun tuli puhetta kastraatiosta.

No mä kyllä suosittelen kastrointia, meidän uros ei siitä lapaantunut ollenkaan. Se sitä paitsi sitten suojaa ettei tule kivessyöpää ;)
Hormoonien kanssa kun lähtee pelleilemään niin saattaa tosiaan tulla kasvaimia sivuvaikutuksena.

no :D mie oeln vissisti sitä mieltä että jos naama virneessä hoet koko illan että *huomenna lähtee kulkuset, kulkuset* niin koira vaan luulee toisen joulun tulevan :xmas:

ja vaikka tekisit havainto esityksen ko. operaatiosta niin tuskin silti ihan kokonaan tajuaa missä mennään.. ennen kun on liian myöhäistä.. :whistle:

ja minä täällä posmotan samaa *kulkuset, kulkuset..sulta lähtee kulkuset* meidän kissa herralle joka luulee että on jo maaliskuu..

Alkuperäinen kirjoittaja sininenO:
no :D mie oeln vissisti sitä mieltä että jos naama virneessä hoet koko illan että *huomenna lähtee kulkuset, kulkuset* niin koira vaan luulee toisen joulun tulevan :xmas:

ja vaikka tekisit havainto esityksen ko. operaatiosta niin tuskin silti ihan kokonaan tajuaa missä mennään.. ennen kun on liian myöhäistä.. :whistle:

ja minä täällä posmotan samaa *kulkuset, kulkuset..sulta lähtee kulkuset* meidän kissa herralle joka luulee että on jo maaliskuu..
Niin, varsinkin kun mun pitäisi huutaa se sen korvaan, kun ei se kuule. :xmas:

Yhteistyössä