eipä ole ennen minuakaan kohdeltu puhelimessa kuin paskaa!

  • Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti
Gluteus maximus
Tulipahan sekin koettua! :/ :'( Palkanlaskijasta kysymys. Oli nimittäin käynyt pieni virhe eli minun ottamani koko vuoden palkattomat vapaat ei ollut mennyt palkanlaskijan ohjelmistoon ja nyt sitten minun joulukuun palkasta otetaan ne kaikki! Tiedän, minun olisi pitänyt huomata ne palkkakuiteista, mutta kun en ollut huomannut. Nyt soitin ja tiedustelin asiaa ja tämä rouva sätti ja syytti minua ja voi helvetti, että tuli syyllinen olo! Periaatteessa tämä ei ollut minun vika, koska osastonhoitaja sanoi minulle koko vuoden, että olen tehnyt ne kaikki oikein. Nyt sitten selvisi, että en ollut tehnyt niitä oikein ja osastonhoitajakaan ei ollut tiennyt sitä. Tuli niin paha olla...
 
Olisit sanonut sille
ämmälle, että "sinähän se tässä palkanlaskija olet". Kyllä varmasti suututtaa, kun on luullut tehneensä oikein ja sitten siitä kuitenkin rokotetaan...
 
Kuulostaapa tutulta.. Meidän palkanlaskija on semmonen täti, että sen luona käy/soittaa hänelle vain kun on ihan PAKKO :/ Ei siltä uskalla edes käydä kysymässä mitään kun se sanallisesti hyökkää kimppuun :headwall: Ja aina vika on muissa, ei koskaan hänessä :saint:
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja Olisit sanonut sille:
ämmälle, että "sinähän se tässä palkanlaskija olet". Kyllä varmasti suututtaa, kun on luullut tehneensä oikein ja sitten siitä kuitenkin rokotetaan...
Minä menin ihan jumiin kun heti oli huutamassa, että KYLLÄ TUOLLAISET PITÄÄ HUOMATA, TURHA VÄITTÄÄ MUUTA....olin jo tippa linssissä siinä vaiheessa, koska en ole kokenut vastaavaa. Ihan kuin olisin kavaltanut HÄNEN rahojaan.
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja Jiipa:
Kuulostaapa tutulta.. Meidän palkanlaskija on semmonen täti, että sen luona käy/soittaa hänelle vain kun on ihan PAKKO :/ Ei siltä uskalla edes käydä kysymässä mitään kun se sanallisesti hyökkää kimppuun :headwall: Ja aina vika on muissa, ei koskaan hänessä :saint:
niinpä
 
Mulle kävi niin, että olivat maksaneet taannoin väärälle tilille palkan. Siis olin ilmoittanut ihan oikean tilinumeron sinne, mutta itse kaivelleet koneelta 15 vuotta vanhan tilinumeron (ei ees ollut käytössä enää). Sit se kuulosti, et on mun vika :kieh: Mä oon kyllä aina avautunut ihan kunnolla, jos palkka on väärin maksettu. Lisissä on useinkin häikkää :kieh:
 
Annu
No, oli aika moukkamaista käytöstä palkanlaskijalta, se on kuitenkin hänen työtään...

Tosin kyllä minä vaan syynään palkkakuittini tarkkaan, jos siellä pitäisi tapahtua jotain normaalista poikkeavaa :). Eli ehkä vähän vastuuta ap:llekin tässä suhteessa. Kannattaa aina tarkistaa, eikä olettaa.
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja Hinni:
Mulle kävi niin, että olivat maksaneet taannoin väärälle tilille palkan. Siis olin ilmoittanut ihan oikean tilinumeron sinne, mutta itse kaivelleet koneelta 15 vuotta vanhan tilinumeron (ei ees ollut käytössä enää). Sit se kuulosti, et on mun vika :kieh: Mä oon kyllä aina avautunut ihan kunnolla, jos palkka on väärin maksettu. Lisissä on useinkin häikkää :kieh:
Minun palkassa myös ollut aina jotain häikkää. Siis lisät ja milloin on otettu väärällä veroprosentilla jne. Helvetti vieköön kun jollekin sallitaan virheitä!
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja Annu:
No, oli aika moukkamaista käytöstä palkanlaskijalta, se on kuitenkin hänen työtään...

Tosin kyllä minä vaan syynään palkkakuittini tarkkaan, jos siellä pitäisi tapahtua jotain normaalista poikkeavaa :). Eli ehkä vähän vastuuta ap:llekin tässä suhteessa. Kannattaa aina tarkistaa, eikä olettaa.
pitäisi syynätä tiedän. Meillä palkkakuitit tulevat aina monta viikkoa myöhemmin kun palkka, vaikka ne pitäisi tulla etukäteen. Ketä kiinnostaa enää viikon päästä jos palkka on jo tullut. Tästä sanottu sata kertaa, mutta paskat!
 
Onko teillä oma palkanlaskija vai ostopalvenuna? Meillä palvelu välillä vaihtelee myös palkanlaskennan puolelta tai laskennan ja laskennan valmiiksi laskettunahan niille pitää kaikki toimittaa nykyisin...

Mun hoitovapaan aikana oli mun sotu kummitteli jostain syystä yhden työkaverin rivillä ja hänen lisät lähti minun nimillä, päätyen jonnekin bittiavaruuteen. Eivät siis tulleet koskaan mun tilille. Palasin töihin ja vähän tämän jälkeen asia huomattiin, noin puoli vuotta oli lisät lähtenyt mun nimissä eteenpäin (työkaverilla isän kuolemaa yms sellaista päällä, joten ei niin tarkkaan seurannut tiliotteita). No, kovasti koitettiin minua tästä koko sopasta syyttää, vaikken ollut edes koko talossa kun homma sai alkunsa... Tokihan minun olisi pitänyt kyetä olemaan selvän näkijä ja nähdä, että jonkun rahat on laitettu maksuun nimissäni ja tehdä ilmoitus asiasta (vaikkei minulle tullut siitä yhtään tilinauhaa, eikä senttiäkään tilille).
 
must tuntuu et kaikki palkanlaskijat on sellasia kärttysiä akkoja joiden kanssa ei uskalla olla tekemisis muutakuin pakon edestä..

toissakerralla kun soitin kysyäkseni asiaa mikä vaivasi niin hyvä ettei nakellu pienillä kivillä...
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja tasamaan tallaaja:
Onko teillä oma palkanlaskija vai ostopalvenuna? Meillä palvelu välillä vaihtelee myös palkanlaskennan puolelta tai laskennan ja laskennan valmiiksi laskettunahan niille pitää kaikki toimittaa nykyisin...

Mun hoitovapaan aikana oli mun sotu kummitteli jostain syystä yhden työkaverin rivillä ja hänen lisät lähti minun nimillä, päätyen jonnekin bittiavaruuteen. Eivät siis tulleet koskaan mun tilille. Palasin töihin ja vähän tämän jälkeen asia huomattiin, noin puoli vuotta oli lisät lähtenyt mun nimissä eteenpäin (työkaverilla isän kuolemaa yms sellaista päällä, joten ei niin tarkkaan seurannut tiliotteita). No, kovasti koitettiin minua tästä koko sopasta syyttää, vaikken ollut edes koko talossa kun homma sai alkunsa... Tokihan minun olisi pitänyt kyetä olemaan selvän näkijä ja nähdä, että jonkun rahat on laitettu maksuun nimissäni ja tehdä ilmoitus asiasta (vaikkei minulle tullut siitä yhtään tilinauhaa, eikä senttiäkään tilille).
oma palkanlaskija joka on melkein eläkkeellä eli on kaksi päivää töissä ja loput vapaalla ja kesällä oli koko kesän pois ja kukaan ei sijaistanut häntä, joten :headwall: :headwall:
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
No en mäkään kyllä olisi huomannut jos olisi sattunut vastaavaa. :/
joo. Tuntuu, että osastonhoitajakin on minua vastaan tässä asiassa. Olen ilmeisesti tosi tyhmä kun en huomannut asiaa.
 

Yhteistyössä