Eipä tullu rahoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei oo totta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei oo totta

Vieras
Kirjoitin pari päivää sitten miten meille tuli akuutti rahapula (väliaikainen).

Mun piti taas saada starttiraha tänään,sillä olisin maksanut 2 laskua.Starttirahaa ei tullut,eli työkkäri on sen maksulappusen hävittänyt. En tiedä minne pitää soittaa,työkkäri ei itse sitä maksa vaan toimittavat sen lapun eteenpäin.

Saan siis seuraavan kerran rahaa ensi kuun 15.päivä..Kaikki laskut jää maksamatta.

Kun alkaa mennä päin prinkkalaa,menee ihan oikeasti! Tästä tuskin selvitään ilman luottotietojen menettämistä. Sähkölasku,kiinteistövero ja vakuutuslasku myöhässä reilusti,miehen tilistä taas maksetaan tiehnhoitomaksu,pienet laskut ja asuntolaina...

Olen koko tämän vajaan puoli vuotta jännittänyt että milloin jää rahat saamatta! No tottakai se tapahtui nyt kun tilanne on muutenkin näin huono!!!!!!!!!

Sun pitää soittaa työkkäriin ja kysyä onko ne toimittanut sitä lappua eteenpäin.. ja jos ovat toimittaneet niin sitten soitat sinne mistä starttiraha maksetaan.. mutta tosiaan ekana työkkäriin, että onko se lappu edes mennyt eteenpäin!

Esim. tuon kiinteistöveron kanssa sulla ei mitään paniikkia ole, ne lähettelee muistutuksia vielä ensi keväänäkin ilman luottotietojen menetystä, mutta pitäähän se sittenkin maksaa. zemppiä.

Härkää sarvista samantien!

Ei auta nurista ja puhista kun kukaan tääll ei voi tietää missä sun rahat luuraa. Puhelinta kouraan ja soittelemaan niille tahoille ketkä rahasta jotain tietää, kai sinulla on maksavan tahon yhteystiedot jossain päätöksessä, eihän se välttämättä työkkärin vika ole.

Ja kai nyt laskuihin saa maksuaikaa sovittua jos muuten on asiansa hoitanut?

Yhteistyössä