Eipä tästä tuu mitää! :D *tooodella turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Nyt ku tuon labretin otin ni aattelin että tää on ny sit mun vika lävistys, ihan varppina on! Ja enkö mä sit törmänny netissä kuvaan missä oli rintakehään otettu tollanen microdermal -lävistys..

Joo-o, ja tässä vaiheessa voi unohtaa tuon "vika lävistys" -kohdan.. :snotty: Pakko saada tollanen microdermal, mä haluan!! NYT! :D

No ei ehkä ihan heti.. tos kesän aikana.. :D Musta on tullu addikti!

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Nyt ku tuon labretin otin ni aattelin että tää on ny sit mun vika lävistys, ihan varppina on! Ja enkö mä sit törmänny netissä kuvaan missä oli rintakehään otettu tollanen microdermal -lävistys..

Joo-o, ja tässä vaiheessa voi unohtaa tuon "vika lävistys" -kohdan.. :snotty: Pakko saada tollanen microdermal, mä haluan!! NYT! :D

Elä kesällä ota...mielummin ennen tai sit jälkeen.

Tahtoo kans pari microdermaali kasvoihin :D :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:

Elä kesällä ota...mielummin ennen tai sit jälkeen.

Tahtoo kans pari microdermaali kasvoihin :D :whistle:

No mut ku sitä ois niin kiva jo tänä kesänä sitten esitellä.. :snotty: Joo, mä tiedän.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Siis tuleeko tossa microdermaalissa joku metalli? ihon sisälle mihin ruuvataan toi pallukka/tappi?

Joo, se on sellanen L:n mallinen palikka josta näkyville jää ainoastaan se osa missä on kierteet, siihen saa sitten erilaista korua vaihdettua.

Koru on tän näkönen: http://www.alternativelook.net/images/microdermals1.jpg