Eipä sitten tanssittu ei

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
:D :D :D

Eilen lähdin kaverin kanssa parille paikalliseen karaokebaariin. Mies kysyi, että menettekö tanssimaan. Ei toki, tulen ajoissa kotiin, kun aamulla on aikainen herätys.

No, lopputulos oli se, että havahduin tanssilattialta siinä vaille kolme, että saattais olla aika lähteä kotiin... Hieman on mies hymyillyt mulle vinosti koko päivän ;).

Alkuperäinen kirjoittaja No niin:
Innostuit sittenkin. :D Ilta oli varmaan kiva.

Nuo ex tempore -illat on aina ihan parhaita, kun ei liikaa laittaudu ja odota ja säädä :D. Ainut vaan, että mun kengät eivät a i v a n olleet parhaat mahdolliset tanssimiseen... köpöttelen vieläkin melko vaivalloisesti ;).

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja Manta:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
No oisit ees eksyny kartsalle *pöh* Mie olin Timessä

Kieltämättä ajatus kävi mielessä, kun oltiin Annelissa :D.

Ootteko te Sörhis ja Vartooja Jyväskylästä?

Jo vain :D.

Okei. Olen kuullut paikasta nimeltä Anneli ja jotenkin se jäi mieleen.

Tehdään vartooja treffit kartsalle joku vkl?

Sopii :D
Mul on 16pv ja 23pv Freetimessa keikat, vien likan hoitoon seiskalta ja keikka alkaa kympiltä, joten siinä olis aikaa turista ja sit sen jälkeen tuut vielä messiin keikalle :D

Mul on 16pv ja 23pv Freetimessa keikat, vien likan hoitoon seiskalta ja keikka alkaa kympiltä, joten siinä olis aikaa turista ja sit sen jälkeen tuut vielä messiin keikalle :D

Pannaan korvantaakse :D

Jes :D

Pannaan korvantaakse :D

Jes :D

Ja molempina päivinä on Timessa harmaita pällistelemässä, että voi sitten juoruta palstalla ;) :xmas:

Sori kun puutun, mutta millasta musiikkia sä esität?

Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:

Voi kun olisinkin ihan oikea esiintyvä artisti... Mut mä olen "vaan" karaokejuontaja... Luulin et kaikki sen jo täällä tietää :ashamed: Siksi puhun aina keikoista...

Voi kun olisinkin ihan oikea esiintyvä artisti... Mut mä olen "vaan" karaokejuontaja... Luulin et kaikki sen jo täällä tietää :ashamed: Siksi puhun aina keikoista...

Ai, sori :ashamed:

Ihan sillä ajattelin kysästä, kun sattumalta ollaan 23. päivä liikenteessä ja Time oli ennen aina SE paikka. On kuultu juttuja että Timestä ei ole jäljellä kun nimi niin ajattelin kysästä että minkälaista meinikiä sä tarjoat :)
Mutta täytyy varmaan keksiä joku muu paikka kun ei toi karaoke ole ihan meidän juttu.. Onks se jotain hevikaraååkkea :xmas: ?

Ai, sori :ashamed:

Ihan sillä ajattelin kysästä, kun sattumalta ollaan 23. päivä liikenteessä ja Time oli ennen aina SE paikka. On kuultu juttuja että Timestä ei ole jäljellä kun nimi niin ajattelin kysästä että minkälaista meinikiä sä tarjoat :)
Mutta täytyy varmaan keksiä joku muu paikka kun ei toi karaoke ole ihan meidän juttu.. Onks se jotain hevikaraååkkea :xmas: ?

Ei mittään kuules... Eihän kaikki pyöri täällä 24/7 jotta tietäs mun keikoilla tarkottavan näin tavallista hommaa :laugh:
Joo Timehän on siis muuttanu paikkaa, on siis entisen Feverin paikalla, Coffee Housen yläpuolella... Mä en entisestä timestä tiedä juuri mitään, kävin siellä ehkä kerran kaks ja siitäkin aikaa kauan...
Onhan siellä DJ, yks niistä ainakin soitti jo vanhassa timessä...
Ihan normi karaååkkea on, löytyy iskelmää, rokkia, poppia, heviä jne :D

Joo se tiedetään että paikkaa vaihto, kertaalleen kävästiinkin siellä jo. Mutta oli niin pintaraapaisu että ei oikein mitään mielikuvaa jäänyt.
Vanha Timehän oli oikein kunnon heviluola ja kun tätä uutta mainostettiin tyylillä "Time on tullut takaisin", niin arveltiin että tyyli olis pysynyt samana.

Mutta ei tuo normi karaoke oikein siihen tyyliin istu :(
Hyviä keikkoja sulle kuitenkin!

Joo se tiedetään että paikkaa vaihto, kertaalleen kävästiinkin siellä jo. Mutta oli niin pintaraapaisu että ei oikein mitään mielikuvaa jäänyt.
Vanha Timehän oli oikein kunnon heviluola ja kun tätä uutta mainostettiin tyylillä "Time on tullut takaisin", niin arveltiin että tyyli olis pysynyt samana.

Mutta ei tuo normi karaoke oikein siihen tyyliin istu :(
Hyviä keikkoja sulle kuitenkin!

Aivan juu... Joo ei se heviluola enää taida olla...

Yhteistyössä