eipä motivoi kauheesti mennä töihin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "viola"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
olen korkeakoulutettu julkisen sektorin valkokaulusköyhälistötyöläinen. Olen aina maksanut matkat itse ja aina ostanut omat ruokani itse. Miten muuten? Kenen matkat maksaa joku muu, ja ruoat?

Niin? No kannattaisiko ajatella jotain muutosta tilanteeseen jos nykyisellään ei motivoi? Mistä se tonni itsensä elättämiseen pitäisi tulla, toisten tienaamista verorahoista vain siksi että sua ei motivoi?

Mulla jää verojen jäkeen jopa 1200 euroa. Vittu jee. Täällä PK-seudulla sillä ei kamalasti juhlita.

Ja vaikka raataa ylitöitä (niitä ei saa rahana, vaan vapaana), aina löytyy joka joka nillittää. Vittu miten kiittämätöntä sakkia. Saatanan konttorirotat.

Taidan vaihtaa työpaikkaa.

[QUOTE="vieras";24378600]Öö.. Siis maksaako jolleki työnantaja matkakulut ja ruuat? :O[/QUOTE]

jotkut ei tarvitse omaa autoa työmatkoihin, auton pitäminen maksaa paljon(verot,vakuutukset,bensat,korjaukset,katsastukset).Joissakin työpaikoissa on lounassetelit ja edullinen työpaikkaruokala.

jotkut ei tarvitse omaa autoa työmatkoihin, auton pitäminen maksaa paljon(verot,vakuutukset,bensat,korjaukset,katsastukset).Joissakin työpaikoissa on lounassetelit ja edullinen työpaikkaruokala.

Lounasseteleistäkin joutuu maksamaan ja ei ole edullista työpaikkaruokalaa ilman niitä. Omat eväät eivät paljon mitään maksa. Ja tuo työmatka: aika harvalla on niin lyhyt matka ettei maksullista kulkuvälinettä tarvita. Voithan sinäkin mennä fillarilla.

Yhteistyössä