Eiliset syömiset.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 50 kg ylipainoa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
5

50 kg ylipainoa

Vieras
Tässä eiliset syömiseni

Aamupala:2 kpl gluteiinitonta leipää,margariiniä 1 viipale juustoa kumpaankin leipään 1 siivu lauantai makkaraa kumpaankin leipään.

Lounas:kermaperunoita,5kpl nakkeja,punajuurisalaattia.

Iltapäivällä:kahvi kevytmaidon kanssa ja aampalalla kahvi kevytmaidon kanssa.

Päivällinen:valmis gluteiinton pitsa KAUPASTA

Iltapala:pieni jogutti ja banaani

Kommentteja.

Minä söin eilen näin:
Aamulla mustikka-banaani smoothie, kahvia, vettä
Lounaaksi kaalilaatikkoa
Päivällä omena ja päärynä
Päivälliseksi kanasalaattia ja maitoa
Iltapalaksi maitorahka, porkkana ja päärynä
Vettä kolme litraa pvän aikana.

Koitatko itse siis pudottaa painoa? Jos yritätä niin sinuna jättäisin pitsat, punajuurisalaatin ja ainakin lauantaimakkaran pois.

Koitatko ap laihduttaa vai pitää painoa? MIssas kasvikset, vihannekset?
Kermaperunat ja nakkeja -> vaihda vaikka broiskupihviin ja wokkivihanneksiin, paljon terveellisempää, maukkampaa ja kevyempää!

Päivän rehut punajuurisalaatti ja banaani? Kuullostaa tosi vähälle...

Itse söin aamupalaksi jogurtin ja kupin kahvia.
Lounasaikaan omenan (eiliseltä ei jäänyt "eväitä" eikä oikein maistunutkaan)
Päivälliseksi keitettyjä vihanneksia, possukastiketta ja fetajuustoa, vettä.
Iltapalaksi kulhollinen fetasalaattia, kaksi paistettua kananmunaa ja nippu Pringlessejä.

Olen kotona lapsen kanssa joten yleensä kulutus ei ole kovin kummoista. Yleensä tosin syön lounaaksi päivällistä vastaavan satsin ruokaa.

Koitan pudottaa painoa.

No sitten on kyllä ruokavaliossa paljon turhia kaloreita. Syö vaikka:

Aamupalaksi: leipää + leikkelettä +vähärasvaista juustoa + kasviksia

Lounaaksi: vaikka ruokaisa salaatti tai sitten joku kanapihvi + salaattia/ kasviksia

Välipala: hedelmä (esim. omena, appelsiini)

Päivällinen: Keittoa

Iltapala: maustamatonta rasvatonta rahkaa + vaikka marjoja/anansmurskaa/sokeritonta mehukeittoa

Eilen ei jostain kumman syystä ollut nälkä, niin tuli syötyä vähän huonosti..

Aamulla: Puuroa n. 2 dl, puolikas ruisleipä, margariinia
Lounas: n. 1/6 toissapäivänä leipomastani jauhelihatomaatti-piirakasta.
Välipala: Vähän samaa piirakkaa..ihan pieni pala.
Iltapala: Yksi sämpylä, jonka päällä kalkkunaleikettä, vihersalaattia ja margariinia. Jogurtti.

Päivän mittaan söin myös kolme keksiä, neljä kpl fasupaloja ja vajaan desin verran hunajapaahdettuja manteleita.

Tänään sitten vähän terveellisemmin..

Aamiaiseksi ruisleipää kurkun kanssa, mustaa kahvia
Lounaaksi Finduksen mikroateria
Välipalaksi n. 300 g suklaata, kahvi, banaani
Ei päivällistä
Iltapalaksi leipää, päällä juustoa ja kurkkua

Lauantaimakkaran voisit vaihtaa esimerkiksi kalkkunaleikkeleeseen ja aamupalalla voisit toisen leivän vaihtaa vaikka kananmunaan niin saisit vähän enempi proteiineja, pysyy nälkä pois paremmin. Kermaperunat vaikka keitettyihin perunoihin ja kevyeen kastikkeeseen, nakit vaikka kanaan tai kalaan, punajuurisalaatin kunnon vihersalaattiin ja vähän salaatinkastiketta. Välipalaks voisit ton kahvin lisäks syödä vaikka omenan tai jotain muuta pientä, etei päivällisellä ole sit kauhee nälkä. Muuten tulee helposti syötyä just pizzaa tms epäterveellistä. Päivällinen olisi voinut pizzan sijasta olla jokin keitto ja vaikka voileipä. Iltapala on ok mutta banaanin vaihtaisin johonkin muuhun hedelmään.

Viisi nakkia on aivan liikaa, kermaperunat tosi kaloripitoisia, miksi leivälle sekä juustoa että lauantaimakkaraa??? Iso kysymysmerkki tuo pizza????? Ei tuolla voi laihtua!

Mikähän mahtaa olla normaali ruokavaliosi, jos tuo on laihdutusversio. Missä kasvikset?

No sitten on kyllä ruokavaliossa paljon turhia kaloreita. Syö vaikka:

Aamupalaksi: leipää + leikkelettä +vähärasvaista juustoa + kasviksia

Lounaaksi: vaikka ruokaisa salaatti tai sitten joku kanapihvi + salaattia/ kasviksia

Välipala: hedelmä (esim. omena, appelsiini)

Päivällinen: Keittoa

Iltapala: maustamatonta rasvatonta rahkaa + vaikka marjoja/anansmurskaa/sokeritonta mehukeittoa

Ei ole mitään järkeä vedellä niitä rasvattomia ja light-tuotteita, sillä elimistö ei toimi ilman rasvaa (esim. rasvaliukoisten vitamiinien imeytyminen).

Rasva pitää myös kylläisenä, joten lorauta vain hyvillä mielin esim. oliiviöljyä/öljypohjaista kastiketta salaattiin, syö ihan tavallista juustoa ja korvaa perunaa/pastaa/riisiä esimerkiksi juustoisilla uunijuureksilla. Leipääkään ei ole hyvä napostella pitkin päivää, tosin yksi viipale sinne tänne ei maailmaa kaada.

No et sää varmaan oikeesti laihduta, jos noin syöt.
Kaikkihan nyt tietää millaista se laihdutusruoka on, ei siihen pizzat,nakit ja kermaperunat kuulu.

Mää söin easy diet pussikeittoja :D niitä pitäs loppukuu ainakin syödä, riippuen tuloksesta niin jatkaa vielä vähän. En ole ylipainoinen, mutta onnistuin kerään muutaman kilon kun vähän tuli juhlittua ahkerammin kesällä. tuolla dieetillä saa kuukaudessa pois 5kg

Kannattais varmasti lukea jonkinlaisia dieettikirjoja tai muuta. Sillä pizzat, kermaperunat, juustot, lauantaimakkarat ja majoneesipohjaiset salaatit EI ole laihdutusruokaa.
Jos haluaa lihottaa itseään, niin sitten niitä kannattaa syödä, mutta ei muuten.

[QUOTE="vieras";25030456]Viisi nakkia on aivan liikaa, kermaperunat tosi kaloripitoisia, miksi leivälle sekä juustoa että lauantaimakkaraa??? Iso kysymysmerkki tuo pizza????? Ei tuolla voi laihtua!

Mikähän mahtaa olla normaali ruokavaliosi, jos tuo on laihdutusversio. Missä kasvikset?[/QUOTE]

1 nakki on noin 80kaloria. Pelkästään 5nakkia vastaa kaloreissaan jo isoa ateriaa..

Ei ole mitään järkeä vedellä niitä rasvattomia ja light-tuotteita, sillä elimistö ei toimi ilman rasvaa (esim. rasvaliukoisten vitamiinien imeytyminen).

Rasva pitää myös kylläisenä, joten lorauta vain hyvillä mielin esim. oliiviöljyä/öljypohjaista kastiketta salaattiin, syö ihan tavallista juustoa ja korvaa perunaa/pastaa/riisiä esimerkiksi juustoisilla uunijuureksilla. Leipääkään ei ole hyvä napostella pitkin päivää, tosin yksi viipale sinne tänne ei maailmaa kaada.

Vähärasvaisia tuotteita kannattaa valita juurikin maitotuotteista. kunhan sitä juustoa ei sitten höylää siihen entistä enempi, kun on kevyempää.
keho tarvitsee rasvaa ehdottomasti ja ruoan laitossa pitääkin käyttää esim rypsiöljyä. mutta silti kannattaa karsia noi kovat rasvat pois ja ihan itte lisäillä hyvää sellaista. itse lurautin kaurapuuroon öljyä, sekä tonnikalan ostan vedessä ja lisään siihen itse öljyn. kun en voi olla varma mitähän öljyä siinä mahtaa oikeesti olla.

[QUOTE="vieras";25030456]Viisi nakkia on aivan liikaa, kermaperunat tosi kaloripitoisia, miksi leivälle sekä juustoa että lauantaimakkaraa??? Iso kysymysmerkki tuo pizza????? Ei tuolla voi laihtua!

Mikähän mahtaa olla normaali ruokavaliosi, jos tuo on laihdutusversio. Missä kasvikset?[/QUOTE]

HERRANJUMALA VIISI NAKKIA!!!1111 Ja miksei leivällä saisi olla vaikka viittä täytettä? Ei sitä leipää tarvitse syödä palakaupalla päivässä että pitäisi alkaa päällisistä pihtailemaan. Kokonaisuus ratkaisee.

Itse asiassa tuollaisellakin ruokavaliolla voi laihtua, jos kulutus on tarpeeksi iso. Laihtua voi vaikka pelkkää sokeria syöden, terveellistähän se ei toki ole, muttamutta..

[QUOTE="vieras";25030473]Jos haluaa laihtua niin sitä nälkää on pakko nähdä. Itse olen lahduttanut nyt kesästä 12 kg ja kyllä mulla on lähes joka ilta lenkin jälkeen kamala nälkä, mutta ei auta syödä. Muuten ei paino putoa, vaikka liikun reilun tunnin päivässä ja käyn töissäkin.[/QUOTE]

Höpö höpö. Olen aikoja sitten laihduttanut 20kg ja pitänyt ne poissa. Nälkää ei ole tarvinnut nähdä. Juon tarpeeksi vettä ja syön yli 500g kasviksia päivässä.

No tämä on mun normaali ruokavalio mietin miten muutan sitä että laihdun? niin ja mitään laihdutuskeittoja ja valmisteita en yleensä voi syödä koska olen keliaakikko ja niissä on yleensä vehnäjauhoja.