eilisestä -2 kg

Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:
huh olipa rankkaa yö, eli paino tippunut eilisestä 2 kg, tosin olenkin ripulitaudissa... :snotty:

Terve kohtalotoveri !!!
Mulla meni eilinen kotona ja vessassa aikalailla joutu istuksii . :(
Nyt onneks jo helpottaa, ja tässä tankkaan itseeni kuntoon :) pikkusen nälkä oli ku heräsin. Saa nähä joko normisti pysyy sisällä.
Mulla alko huonolla ololla toissa yönä ja eilen sit oli ripulipäivä, josko tänään ois jo normi .

voi kurjuus!koitahan parantua.Mä kyllä luulen et oon taas vaan syöny jotain sopimatonta, vaikka maha on kyllä vieläkin kipee...no, kohta se nähdään et pysyykö aamupala sisällä vai ei.
vaikka onhan toi tosi kätevä pika-laihdutuskeino :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja daydreams:
voi kurjuus!koitahan parantua.Mä kyllä luulen et oon taas vaan syöny jotain sopimatonta, vaikka maha on kyllä vieläkin kipee...no, kohta se nähdään et pysyykö aamupala sisällä vai ei.
vaikka onhan toi tosi kätevä pika-laihdutuskeino :laugh:

juu mukavahan nesteenpoisto tää on, toivon vaan et loppuisi perjantaille mennessä, sillo pitäisi olla koneessa etelän suuntaan :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja marabou:
TOivon vaan että tää on mun tauti , ettei perheeseen tartu :(

meillä tyttö alko sairastamaan sunnuntaina ja lopetti torstaina,mies aloitti maanantaina ja poika ja minä torstaina, et liekkö itäämisaika pitkä vai muuttiko tauti muotoaan matkalla?
mulla on kauheita vatsakramppeja ollut jo kolma päivää ja tuntuu etten jaksaisi enää päivääkään |O

mustikoita naamaan ja sit pitää käydä ostaa mustikkakeittoo :p

mansikkasoppaa olen vaan syönyt ja gefilius 5 hedelmänmehu jo toista litraa litkiny. jokohan sitä huomenna kykenis töihin :xmas:

olitko monta päivää saikulla ? Mä kun tahtosin kyllä huomen töihin

mansikkasoppaa olen vaan syönyt ja gefilius 5 hedelmänmehu jo toista litraa litkiny. jokohan sitä huomenna kykenis töihin :xmas:

olitko monta päivää saikulla ? Mä kun tahtosin kyllä huomen töihin

keskiviikon tytön takia ja perjantai lauantai on omaa saikkua.

niin ja lapset tietysti hoitoon muut tartuttamaan,eikö niin?

ihanaa. eilen olin jo kunnossa, attä meni nopsaa ohi . Meillä ei onneksi muille perheessä ole tautia pukannut. ( toivottavasti ei tulekaan ). Kohta töihin päin. Niin Huomenta vain kaikille !!