huh olipa rankkaa yö, eli paino tippunut eilisestä 2 kg, tosin olenkin ripulitaudissa... :snotty:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:huh olipa rankkaa yö, eli paino tippunut eilisestä 2 kg, tosin olenkin ripulitaudissa... :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja daydreams:mullakin oli yöllä joku ripuli-kohtaus!tuntuu kans et ainakin kilo sinne meni...ootko ollut pitkään kipee?
Alkuperäinen kirjoittaja marabou:Onk teil ollu lämpöö ?
Mulla oli eilen. TOi mahan ruplatus oli täälläkin !!!
Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja marabou:Onk teil ollu lämpöö ?
Mulla oli eilen. TOi mahan ruplatus oli täälläkin !!!
joo lämpöä 37-38 :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja daydreams:voi kurjuus!koitahan parantua.Mä kyllä luulen et oon taas vaan syöny jotain sopimatonta, vaikka maha on kyllä vieläkin kipee...no, kohta se nähdään et pysyykö aamupala sisällä vai ei.
vaikka onhan toi tosi kätevä pika-laihdutuskeino![]()
Alkuperäinen kirjoittaja marabou:TOivon vaan että tää on mun tauti , ettei perheeseen tartu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja marabou:mustikoita naamaan ja sit pitää käydä ostaa mustikkakeittoo![]()
Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja marabou:mustikoita naamaan ja sit pitää käydä ostaa mustikkakeittoo![]()
mansikkasoppaa olen vaan syönyt ja gefilius 5 hedelmänmehu jo toista litraa litkiny. jokohan sitä huomenna kykenis töihin :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja marabou:Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja marabou:mustikoita naamaan ja sit pitää käydä ostaa mustikkakeittoo![]()
mansikkasoppaa olen vaan syönyt ja gefilius 5 hedelmänmehu jo toista litraa litkiny. jokohan sitä huomenna kykenis töihin :xmas:
olitko monta päivää saikulla ? Mä kun tahtosin kyllä huomen töihin
Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja marabou:mustikoita naamaan ja sit pitää käydä ostaa mustikkakeittoo![]()