No ehkä se suurin hauskuus olikin nimenomaan siinä, että tietää Esa A:n persoonan. En tiedä olisinko nauranut yhtä paljon, jos olisi ollut esim Dana, joka pyllähtää.Alkuperäinen kirjoittaja minä:No olipa tosi hauskaa... onneksi en katso bb:tä jos tuo on sen hauskinta antia.
Minäkin ihan tippa linssissä yritin miehelle selittää, kuinka hauska juttu tuo oli, mutta meni kyllä hauskuus kertoessa.Alkuperäinen kirjoittaja kiki.:Mä meinasin tikahtua nauruun eilen illalla, mies ihmetteli et mitä hekotan kun tuli vessasta takasin ja mä yritin selittää, mut eihän siitä mitään tullu kun nauratti niin älyttömästi...eikähän toi kerrottuna olekaan yhtään hauska,vaan se ois pitänyt ite nähä
Onneksi sinä ja tuttusi eivät ole minun tuttujani. Itse nauraisin tuollaiselle mokalleni varmaan kaksi päivää.Alkuperäinen kirjoittaja harmi:no mä olisin varmasti ainakin nauranut itselleni...olisin varmaan kuset housussa kikattanu jo siellä lattiallaAlkuperäinen kirjoittaja xx:No en minäkään varmaan hirveesti räkättäs, jos itelle tuommonen sattus.. Enkä tunne kyllä yhtään muutakaan ihmistä, joka itelleen osais nauraa niinkuin nuo toiset tuossa vieressä. Ainahan kaikkia naurattaa se, mitä toiselle sattuu... Vahingonilo paras ilo, jne.