Totta kai teen montakin kertaa. Rakastan metsää.Mikset tekisi vaikka jotakin retkeä tonne korpeen enskesänä, tai mielummin jo talvella (olisko niillä vähemmän syötävää talvella:saint, vain sinä metsä ja sudet, ja ota ihmeessä vaikka muutama pikku lapsi mukaan
Niinku et muistais:kieh:Ootko sä Lispetti se seksinikki joka oli aina mun kimpussa? Joku ällällä alkava se oli.
No, toivottavasti se tosiaan on sun likkas, jota se susi esnimmäisenä hieman näykkäsee, niin voit joskus ymmärtää myös tämän asian toisenkin puolen. Kukaan ei ole shokissa, mutta ei se sun fantasiontikaan ole ainoa oikea mielipide aioissa. Mutta niinhän se usein on, että kaikkia asioita ei voi käsittää, ennen kun ne sattuu omalla kohdalle... Niin ja minäkään en ole kommentoinut, että koko susilaji pitää tapaa sukupuuttoon, vaan ne täytyy karsia niin, että ne mahtuu olemaan siellä korvessa, minne ne kuuluu, eikä tule ihmisen riesaksi. Mutta Lunahan voi sinne cityboxiinsa ottaa muutaman hukan täältä meidän muiden riesoina olemasta, eikö niin? Petaatte yhteispedin vaikka olohuoneeseen ja syötät niille paahtopaistia suoraan lihatiskiltä, ulvot niiden kanssa yöt läpeensä kilpaa ja rapsutat korvan takaa... =) Sillähän tää homma on äkkiä ratkaistu, kun muut fantasioissaan kieriskelevät susiystävät tekevät samoin. Ottakaa TE ne hoteisiinne meidän muiden kiusana olemasta, jos niitä ei kerran tapaakaan saa...No tunne mitä tunnet, itse tunnen onneksi älyllisiä ihmisiä, jotka asuvat korvessa mutteivät ole menneet toistaseksi shokkiin.
Yksi näistä ihmisistä on lapseni isä, jolla on kolme lasta, ja lapset jopa leikkivät ulkona. Ihan hirveää, minunkin likkani on siis nyt parhaillaan siellä suden suussa.
Kauheaa, hirveää, soittakaa Tiltulle, soittakaa jonnekin, poliisit, palokunta ja ambulanssi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sori, en harrasta eläintarhoja.
Ei toki - sinähän olet niin fiksu ja hyväkäytöksinen... Poimitaanpa muutama sinun muita arvostava ja muutenkin hyvin salonkikelpoinen lausahdus tästä ketjusta:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Olipa taas asiallinen kommentti, ja minua syytetään asiattomuuksista.
Voi yhrenkerran.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:vittu mikä ääliö. Olis saunan takana tilaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Niinhän sinä luulet, pälliaivo
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:vedä kuule sinäkin v päähäs olettamuksines
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:teidän latvalahojen fantasiaa
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Hoitoa te tarvitsisitte, vihreekattosessa.
Edelleen - KUKA on tässä ketjussakaan sanonut, että KAIKKI eläinlajit pitää hävittää? Nyt puhutaan ainoastaan susista ja niiden KARSIMISESTA niin, että niille riittää ruokaa ja elintilaa siellä korvissa, jonne ne kuuluu, eikä tuppaa asutuksiin syömään lemmikeitä ja hyötyeläimiä. Kumma tapa teillä puolustelijoillakin heti vetää mielkipiteenne överiksi... Ja eikö tässä juuri ole hyvä esimerkki siitä, että susienkin luonne / käytös on muuttunut vuosien saatossa, joten kyllä lain ja toimitatapojen niiden kanssa pitää muuttua? Mutta sano mun sanoneen, että jonkun lapsen tai vaikka aikuisen on ensin kuoltava, ennen kuin nämä kiihkopuolustelijat ymmärtävät asian...Miksi, oi miksi? Miksi ihmiset hyvät haluatte hävittää kaikki eläinlajit luonnosta? Miksi pelkäätte ja inhoatte kaikkia metsästäviä eläinlajeja?
Luultavasti sekin pelkkää fantasiaa.surullista yllä on ihminen ajatellut ennenin että "jos nyt niitä tappaa niin tuskinpa häviävät suomen luonnosta"
Vaan miten kävi mm. tunturipeuran? Mustarotan? Tammihiiren? Vesikon?
Sitä paitsi ihminen ihan itse kaataa tieltään metsät, rakentaa asutukset ja ihmettelee kuinka nyt karhutkin ja sudet tunkee pihoihin ja jopa kaupunkien keskustaan. Ne ei kohta mahdu muualle.
Ja susi on todistettavasti tappanut ihmisen viimeksi 1800-luvulla, että hetki on siitä.