Eilinen silminnäkijä

HuliHumppanpuli

Aktiivinen jäsen
12.09.2005
4 540
0
36
Hyi että tuli taas paha olo lasten puolesta, kun sen katsoin äsken :( Pedofilia vaan laajenee ja raaistuu koko ajan ja koskettaa aina vaan useampaa lasta. Eikä tunnu olevan keinoja yhteiskunnalla, poliiseilla puuttua asiaan.

Vain yksittäinen tapaus paranee psykoterapialla, kastraatio tai vaihtoehtoisesti 3kk välein annettava hormooniruiske ois ainoat parantavat keinot, mutta nekin perustuu vapaaehtoisuuteen. Ja näitä vapaaehtoisia on 1% pedofiileista :( Vankilan psykiatrian ylilääkäri sanoi että 10v aikana 3 on hänen kohdallaa ollut tähän halukkaita.

Ketä suojellaan.. lapsia ei kyllä ainakaan :/

Miksihän tätä ei pystytä siirtämään pakkohoidon piiriin.

Toisaalta, aloin miettimään (en kyllä katsonut silminnäkijää), mutta jos tämä pedofilia ei sinäänsä yleistyis, siis pedofiilien määrä, vaan se, että pedofiileilla vaan on helpompi pääsy nyky-yhteiskunnan myötä uhriensa kimppuun (netit, matkustamisen helppous jne.)ja lisäksi se, että nämä viedään helpommin poliisille ja ne tulee esille.

Puistattavin aihe kuitenkin minkä tiedän :x

Mä vilkaisin sitä sattumalta. En edes katsonut sitä pitkään kun alkoi raivostuttamaan ja lopullinen niitti mulle oli kun näytettiin sitä pikkupoikaa suihkussa.

Mä en oikeasti ymmärrä miten voi olla niin pirun vaikeaa saada pedofiilejä kiinni. Jos multa kysytään niin pedofiileillä ei ole mitään ihmisoikeuksia ja sen mukaan pitäisi niiden kanssa toimia. Lukkojen taakse vaan ja pysykööt siellä.

Isona ongelmana pitivät näitä keräilijöitä, jotka siis keräävät kuvamateriaalia aiheesta. Nälkä kasvaa syödessä tässäkin asiassa ja täytyy saada aina vaan enemmän ja raaempia kuvia ja, jotta näitä uusia kuvia saataisiin, lapsia käytetään aina vaan kamalammalla tavalla hyväksi.

Suljettuja rinkejä on todella vaikea saada julki. Jos joku siihen kuuluva sattuu jäämään kiinni ja sit paljastaa ringin olemassa olon, tuntu olevan ainoa keino :/

Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Mä vilkaisin sitä sattumalta. En edes katsonut sitä pitkään kun alkoi raivostuttamaan ja lopullinen niitti mulle oli kun näytettiin sitä pikkupoikaa suihkussa.

Mä en oikeasti ymmärrä miten voi olla niin pirun vaikeaa saada pedofiilejä kiinni. Jos multa kysytään niin pedofiileillä ei ole mitään ihmisoikeuksia ja sen mukaan pitäisi niiden kanssa toimia. Lukkojen taakse vaan ja pysykööt siellä.

Niin.. mut siihen näiden asiantuntijoiden mukaan tuntus olevan hoitokeino, sitä ei vaan ole mahdollista käyttää, koska perustuu vapaaehtosuuteen. Sen vuoksi niitä kiinnijääneitä pidetään vankiloissa aikansa ja sit päästetään vapaaksi, kun tuomio on kärsitty ja uusien uhrien etsiminen vaan jatkuu, kun vietti vie.

Oikeasti tulee aina semmoinen olo, että ei noihin pedofiileihin muu tepsi, kuin oman käden oikeus. Lait on niiden puolella ja ikinä eivät ne tuomitutkaan joudu istumaan juurikaan vuotta enempää. Senkin vähäisen ne istuu lisko-osastolla, ettei vaan kukaan niitä polosia pääsis satuttamaan.

Tuosta ohjelmasta minullakin pisti silmään se, miksi helvetissä niiden piti näyttää sitä videota, missä se pikkupoika oli |O

Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk:
Oikeasti tulee aina semmoinen olo, että ei noihin pedofiileihin muu tepsi, kuin oman käden oikeus. Lait on niiden puolella ja ikinä eivät ne tuomitutkaan joudu istumaan juurikaan vuotta enempää. Senkin vähäisen ne istuu lisko-osastolla, ettei vaan kukaan niitä polosia pääsis satuttamaan.

Tuosta ohjelmasta minullakin pisti silmään se, miksi helvetissä niiden piti näyttää sitä videota, missä se pikkupoika oli |O

Aivan samaa mieltä!!!

Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:
Hyi että tuli taas paha olo lasten puolesta, kun sen katsoin äsken :( Pedofilia vaan laajenee ja raaistuu koko ajan ja koskettaa aina vaan useampaa lasta. Eikä tunnu olevan keinoja yhteiskunnalla, poliiseilla puuttua asiaan.

Vain yksittäinen tapaus paranee psykoterapialla, kastraatio tai vaihtoehtoisesti 3kk välein annettava hormooniruiske ois ainoat parantavat keinot, mutta nekin perustuu vapaaehtoisuuteen. Ja näitä vapaaehtoisia on 1% pedofiileista :( Vankilan psykiatrian ylilääkäri sanoi että 10v aikana 3 on hänen kohdallaa ollut tähän halukkaita.

Ketä suojellaan.. lapsia ei kyllä ainakaan :/

Katsoin myös silminnäkijän, ja olen samaa mieltä. Tässä tapauksessa on mielestäni yksilövapaus viety liian pitkälle, ettei se suojele enää uhreja vaan rikoksen tekijää itseään. Kyllä mielestäni jotain radikaalia pakkohoitoa ihan automaattisesti pitäisi olla, jos ihminen tekee jotain niin sairasta. Ja vammauttaa lasta niin pahasti sekä henkisesti, että fyysisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:

Niin.. mut siihen näiden asiantuntijoiden mukaan tuntus olevan hoitokeino, sitä ei vaan ole mahdollista käyttää, koska perustuu vapaaehtosuuteen. Sen vuoksi niitä kiinnijääneitä pidetään vankiloissa aikansa ja sit päästetään vapaaksi, kun tuomio on kärsitty ja uusien uhrien etsiminen vaan jatkuu, kun vietti vie.

Mun mielipide on vähän eri kuin asiantuntijoiden. Pakkohoitoa pedofiileille ja jos sillä ei saavuteta tuloksia vankeusaikana niin sitten linnatuomio niin pitkäksi aikaa ettei sieltä elävänä ulos kävellä. Ja sitten nämä jotka käytännössä raiskaa lapsia niin niille suoraan sellainen tuomio ettei päivänvaloa enää näe.

Kyllä tääkin asiantuntija nimenomaan tuntui olevan sen pakkohoidon kannalla. Säästäishän se nyt yhteiskunnan kulujakin melkoisesti, jos ne saatais hoidettua pois sieltä vankilasta ja siis "parannettua" tästä vietistään.

Yhteistyössä