J Janeni Jäsen 11.06.2008 71 0 6 29.10.2008 #1 En oo tänään päässy lukemaan tänne, eli miten sen Savannan eilen kävi? Saiko kukaan sitä kiinni ja lapsia jonnekin muualle hoitoon? Oon miettiny niitä lapsiraukkoja koko päivän....
En oo tänään päässy lukemaan tänne, eli miten sen Savannan eilen kävi? Saiko kukaan sitä kiinni ja lapsia jonnekin muualle hoitoon? Oon miettiny niitä lapsiraukkoja koko päivän....
J jk Vieras 29.10.2008 #2 No hän meinas ettei sitä miestä sit kutsuta, meni ihan treffeille vaan kertomaan että haluaa olla vain kaveria.. aviomiehelle kuulemma passaa. hmm.
No hän meinas ettei sitä miestä sit kutsuta, meni ihan treffeille vaan kertomaan että haluaa olla vain kaveria.. aviomiehelle kuulemma passaa. hmm.
J Janeni Jäsen 11.06.2008 71 0 6 29.10.2008 #5 Linkittää en osaa, mut ketju löytyy tolla nimellä... Mun mies sanoi että mun pitää kutsua siitä miestä tänään tänne. Okei, no onneks sentää lapset säästy siltä aikuisten yhteenotolta....
Linkittää en osaa, mut ketju löytyy tolla nimellä... Mun mies sanoi että mun pitää kutsua siitä miestä tänään tänne. Okei, no onneks sentää lapset säästy siltä aikuisten yhteenotolta....