Eilinen satuhäät-jakso

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25760697]Laitto sormuksen väärään sormeen. Mielenkiintoinen pari, jäi aika surullinen fiilis..[/QUOTE]

miksi surullinen ?
minusta vaikuttivat sopivan toisilleen oikeinkin hyvin. eivät ehkä vastanneet millään tasolla tiettyjä (palstan)laatukriteerejä ja olivat "avoimesti" juntteja ja arjen inhorealismi tunki koko jakson läpi, mutta en mä surulliseksi jäänyt.
sulhasen rehellinen itkunvollotus jakson loppupuolella oli liikuttavaa.

miksi surullinen ?
minusta vaikuttivat sopivan toisilleen oikeinkin hyvin. eivät ehkä vastanneet millään tasolla tiettyjä (palstan)laatukriteerejä ja olivat "avoimesti" juntteja ja arjen inhorealismi tunki koko jakson läpi, mutta en mä surulliseksi jäänyt.
sulhasen rehellinen itkunvollotus jakson loppupuolella oli liikuttavaa.

He käyttävät ruokaa väärin. Sama kuin liian riippuvaiset päihteiden käyttäjät. Ei se oo koskaan mukavaa katottavaa jos joku pilaa elämänsä riippuvuudella.

mulle tulee kanssa surullinen olo tollasista junttipuntti, lihavista ihmisistä. surullista kun jotkut ovat vaan niin älykääpiöitä ja menee vielä telkkariin. en haluaisi olla noiden sukulainen.

Alkuperäinen kirjoittaja järjenjättiläinen;25760753:
mulle tulee kanssa surullinen olo tollasista junttipuntti, lihavista ihmisistä. surullista kun jotkut ovat vaan niin älykääpiöitä ja menee vielä telkkariin. en haluaisi olla noiden sukulainen.

mä melkein oksennin sun kommentin takia.

Oli aika vastenmielistä katsottavaa kaikkinen piereskelyineen, kusemisineen, paskahädästä toitottamisineen ja ruuan ahmimisineen. 15-vuotiaiden tasolla molemmat.

Yhteistyössä