Eilinen sanasota: Pia, Aki ja Kadi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikasee..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jännä miten nähdään asiat erilailla!
Tarkoitan nyt lähinnä itseäni. Mua ärsytti se kadin käytös, kun sanottiin ettei sinne makuuhuoneeseen saa mennä niin rupes jarkolle valittamaan "miksi ei saa mennä, mua ei määrää kukaan muu kuin BB" minä käsitin tuon niin että hän olis menossa sinne ja ihan vain sen takia kun kiellettiin.

En toki puolustele akia tai piia, se huutaminen oli liikaa! Ihan olis voinu sanoa ettei sinne saa mennä kun heli on siellä huonossa kunnossa.
Mua kyllä ärsytti se akin "Sä oot heikoilla hangilla"
mut ei se kadinkaan veto "onko äiti kohdellut sua huonosti" ollut viisasta!

En mäkään sitä sano, et Akin puhe oli kaunista kuultavaa, mutta Kadille oikein. Olen edellisen kirjoittajan kanssa samaa mieltä asiasta. Kadi on jääräpää ja ärsyttävä pikku prinsessa..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se mieshän kuvittelee olevansa jumalan lahja naisille. Sehän on ite sanonu tuovansa silmänruokaa taloon ja pitävänsä itteensä komeena...oksetus sanon minä!
Mitä se Kadi niistä kimonoista sanoi?

Toi on totta, että Aki kehuu itteään.. siitä varmaan toi vilauttelukin, mikä ei ketään tuolla kiinnosta?! hmm.. Kadi töksäytteli törkeesti kun kaikki naiset sai ne kimonot päälle et toi keltanen on ihan kauhee! Mä en ikinä pukis tota mistään hinnasta päälleni.. ja sit jostain toisestakin kimonosta, mutta nyt en muista että mistä.. Ok, totta kai jokainen saa tuoda mielipiteensä ulos.. mutta Kadin tyyli on se että se tyrmää kaiken heti! ja miettiä voisi oikeasti sanojaan.. menee useasti esikoulu tasolle! Sillä jää levy päälle noissa siis jankuttaa, et menee varmasti perille mitä hän ihnoaa jne.. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Mii:
En mäkään sitä sano, et Akin puhe oli kaunista kuultavaa, mutta Kadille oikein. Olen edellisen kirjoittajan kanssa samaa mieltä asiasta. Kadi on jääräpää ja ärsyttävä pikku prinsessa..

Jee, kerranikin joku on mun kans samaa mieltä :D

Mun mielestä kans Kadi luulee itestään liikoja. Se asenne jo siinä kun toiset vaan sano ettei sinne makkariin oo kellään asiaa.. "mä meen jos haluun eikä kukaa määrää mitä mä teen". Siinäpä katkoo siltojaan joka puolelle. Ens viikolla varmasti on Kadi toinen joka on häätöäänestyksessä, ihan varmasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:
Mun mielestä kans Kadi luulee itestään liikoja. Se asenne jo siinä kun toiset vaan sano ettei sinne makkariin oo kellään asiaa.. "mä meen jos haluun eikä kukaa määrää mitä mä teen". Siinäpä katkoo siltojaan joka puolelle. Ens viikolla varmasti on Kadi toinen joka on häätöäänestyksessä, ihan varmasti.

Minä sanoin mun miehelle, melkein sanatarkkaan noin kun näin ton pätkän.. eilen just parhaaseen aikaan oltiin kattomassa leffaa kun tää sirkus oli alkanut...damn! :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:

Näin on. Kaikki Haukkuneet Henriä itsekkääksi, mutta tuo Kadihan on itsekkyyden huippu. Minä teen mitä minä haluan...sehän on todellakin jo nähty!

Täälläkin kaksi Akista ennen tykännyttä :D Miten voi muuttua mies noin idiootiksi kännissä ja tuo lause, sä olet vain nainen...Kadi jankkas takaisin sä olet vain mies :laugh:
Pisteet Kadille että osaa jankuttaa takaisin, minä olisin itkenyt jo niistä niiden kahden ensimmäisistä karjumisista. Voi kun Aki joutuis häätöäänestykseen, niin sais sovinisti tietää miltä tuntuu kun VAIN naiset äänestää sen pois.

minäkin olen pitänyt Akista.nyt laski pisteet.jos tuo paska käyttäytyminen ei jää tähän niin äänestyksessä Aki saa miinusta.sitten kun Aki saa häätöäänestyksen. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja mie vaa:
akin mielestä naiset ei oo mitään hmm..onkohan se muslimi ?nehän naisia ei kunnioita lainkaan ....todella ärsyttävä toi aki
eipä taida Aki olla muslimi ja muuten en ko. asiaa kommentoi..Mun mielestä kaikissa oli syytä,ja Kadi ois varmaan ihan uhallaankin menny sinne makkariin..Ois kyl ollu kiva nähdä koko kohtaus alusta asti.. :whistle:

Tyypillisen typerää kännipää-jankkaamista, jossa ei ole sisältöä nimeksikään...muistikohan ne itsekään siinä jankuttamisen keskivaiheilla mistä oli oikein kyse!? :headwall:
On se niin kiva kun sitä viinaa pitää niille antaa...mitä se BB oikein tekis jos siellä joku käviskin käsiksi toiseen oikein tosissaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
akin mielestä naiset ei oo mitään hmm..onkohan se muslimi ?nehän naisia ei kunnioita lainkaan ....todella ärsyttävä toi aki
eipä taida Aki olla muslimi ja muuten en ko. asiaa kommentoi..Mun mielestä kaikissa oli syytä,ja Kadi ois varmaan ihan uhallaankin menny sinne makkariin..Ois kyl ollu kiva nähdä koko kohtaus alusta asti.. :whistle:

No eikös se just siellä makkarissa istunut ja jankuttanut...? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:

No en mä usko,et ne tossa tunnin koosteessa koko kohtausta kuitenkaan näytti?Ja sit ne oli kaikki siirtyny sinne makkariin,nukkumaan meno tarkotuksena kai..Mutta tommoselta känniläisten örvellykseltähän se vaikutti.. :whistle:

SÄ OOT HEIKOIL HANGIL, SÄ OOT HEIKOIL HANGIL, SÄ OOT HEIKOIL HANGIL, SÄ OOT HEIKOIL HANGIL, SÄ OOT HEIKOIL HANGIL. SÄ OOT HEIKOIL HANGIL. SÄ OOT HEIKOIL HANGIL, SÄ OOT HEIKOIL HANGIL
SÄ OOT HEIKOIL HANGIL, SÄ OOT HEIKOIL HANGIL, SÄ OOT HEIKOIL HANGIL, SÄ OOT HEIKOIL HANGIL, SÄ OOT HEIKOIL HANGIL. SÄ OOT HEIKOIL HANGIL. SÄ OOT HEIKOIL HANGIL, SÄ OOT HEIKOIL HANGIL
|O |O |O |O Hullu Aki...

No en mä usko,et ne tossa tunnin koosteessa koko kohtausta kuitenkaan näytti?Ja sit ne oli kaikki siirtyny sinne makkariin,nukkumaan meno tarkotuksena kai..Mutta tommoselta känniläisten örvellykseltähän se vaikutti.. :whistle:

Joo, rasittavaa katsottavaa...ne on varmaan ylpeitä itsestään kun joskus näkevät tuonkin kohtauksen.. :D :saint:

Joo, rasittavaa katsottavaa...ne on varmaan ylpeitä itsestään kun joskus näkevät tuonkin kohtauksen.. :D :saint:
niinpä :D

Siinä vaiheessa kun muut siirty hopea makkariin et oisivat menneet nukkumaan, niin Kadi meni sinne hopee makkariin jankkaamaan tästä riidasta vaik muut ois halunnu alkaa jo nukkumaan! Sitä ei näytetty vaan vain tämä kun Akilla sit kilahti kun toi muija jankkas ja jankkas. Telkussa ei näytetty sitäkään, kun Timolla ja Jarkolla kilahti kun toi tappelu ei ottanut loppuakseen...

Kyllä toi pätkä oli ihan tarkotuksella leikattu tollaseksi...

Huomasko muuten kukaan sitä, kun oli lastenviikko tehtävä alkanut ja Kadin piti olla 7-vuotias pikku prinsessa ni se teki vessassa ittelleen kasvonaamion ja muutenkin huolsi naamaansa tavalla johon ei 7-v pysty?? Mahtoiko olla osa syy siihen, että viikkotehtävä epäonnistui???

Siinä vaiheessa kun muut siirty hopea makkariin et oisivat menneet nukkumaan, niin Kadi meni sinne hopee makkariin jankkaamaan tästä riidasta vaik muut ois halunnu alkaa jo nukkumaan! Sitä ei näytetty vaan vain tämä kun Akilla sit kilahti kun toi muija jankkas ja jankkas. Telkussa ei näytetty sitäkään, kun Timolla ja Jarkolla kilahti kun toi tappelu ei ottanut loppuakseen...

Huomasko muuten kukaan sitä, kun oli lastenviikko tehtävä alkanut ja Kadin piti olla 7-vuotias pikku prinsessa ni se teki vessassa ittelleen kasvonaamion ja muutenkin huolsi naamaansa tavalla johon ei 7-v pysty?? Mahtoiko olla osa syy siihen, että viikkotehtävä epäonnistui???

Mun mielestä koko alku tilanteessa oli outo, koska Kadihan ei nuku hopea makuuhuoneessa. Eli Piia ja Aki huusi aivan turhasta Kadille. Mutta olisin varmaan itsekin, humalassa varsinkin, hermostunut tuosta turhasta huutamisesta eli jankannut asiaa. Vielä kun valehtijaksi syytti.

Ja kyllähän se viikkotehtävä epäonnistui monesta muustakin syystä, esim. Henri 5v lukee ohjeet peliin, 6v ja 2v juo aamukahvia jne..

Alkuperäinen kirjoittaja berry76:

Mun mielestä koko alku tilanteessa oli outo, koska Kadihan ei nuku hopea makuuhuoneessa. Eli Piia ja Aki huusi aivan turhasta Kadille. Mutta olisin varmaan itsekin, humalassa varsinkin, hermostunut tuosta turhasta huutamisesta eli jankannut asiaa. Vielä kun valehtijaksi syytti.

Ja kyllähän se viikkotehtävä epäonnistui monesta muustakin syystä, esim. Henri 5v lukee ohjeet peliin, 6v ja 2v juo aamukahvia jne..

Juu, monta tekijäähän tossa oli, että epäonnistui. Mun 5-v osas kyllä lukea pelin ohjeet kun oppi lukemaan niin ajoissa...

Siis sen takia Aki ja Piia alkoi huutamaan, kun Kadi jankutti, että miksei muka saa, hän tekee mitä hän haluaa useemman kerran, että häntä ei kukaan komentele... Ei siis ollut sinne varmaan menossakaan, mutta aukoi kuitenkin päätään, että menee jos haluaa mennä...

Yhteistyössä