Eilinen sanasota: Pia, Aki ja Kadi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikasee..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pikasee..

Vieras
nythän se kohta bb:ssa näytetään... Mutta ajattelin vaan jos eivät näytä kaikkea, että näkikö joku livenä?
sain sen käsityksen bb-sivuilta että oli piian ja akin aloittama koko homma... Oliko näin? Ne ainakin on tosi ärsyttäviä, että voisin uskoa...

Ei helvetti toi akihan oli siis ihan kamala!!! eli selvis kyllä ketkä sen huutosodan aloitti!
ja bb-sivuilla oli viel jotaaa et se tota kadia haukku tai jotain siitä sanoi kun se on ulkomaalainen, no ei tuo akikaan mun mielestä ihan perusSUOMALAISELTA mieheltä näytä...!!! Ja kamala toi kommentti: sä olet vaan nainen! ...tuli mieleen et miten se puhuu omalle eukolleen/kohtelee sitä, kun uhos vielä et "jos olisin lyöny, silt olis henki lähteny" ÄLLÖ

Entäs se Kadi sitte: Mä teen mitä mä haluun, ihan varmasti teen!!! Ei paljon järki päätä pakota silläkään ja ihan tahallaan provosoi tilanteen tohon pisteeseen, eikä ollut valmis luovuttamaan vaikka toinen meni jo nukkumaan ja muut vaati lopettamaan, mutta ei!!!

Aki on ihan kilipää!! Kadihan ei vaan aluksi ymmärtänyt miksi Aki komentaa ettei makkariin saa mennä. Kaikista ällöttävin kommentti oli se että 'jos mä lyön niin henki lähtee'. Sairas tyyppi, ulos pitäs heittää.

Mä ainakin olen tuossa asiassa Kadin puolella. Sivusilmällä eilen tuota riitaa jo kattelin ja Aki antoi itsestään ihan skitson kuvan.. hullu mies. Tosin mä nyt en ole alun alkaenkaan Akista välittänyt, jotenkin pollean oloinen ja sovinistinen tyyppi. Toisaalta ei Kadikaan mun suosikkeja ole, itseasiassa ne kaikki talolaiset ovat omalla tavallaan ärsyttäviä.

muoks: Ja lisään sen että mun mielestä on todella siis TODELLA väärin aukoa päätään naama kiinni toisen naamassa. Ihmisellä on oikeus omaan tilaansa ja kellään ei ole asiaa tulla määkimään noin lähelle. Mä voin sanoa ihan suoraan että jos joku tekisi mulle noin niin mulla napsahtaisi päässä ihan samantien. Mulle se henkilökohtainen reviiri ja koskemattomuus ovat tosi tärkeitä ja niitä ei kukaan tolla tavalla voisi lähteä loukkaamaan. En mä sano että väkivalta on oikein mutta sen verran tunnen itseni että jos joku tulisi huutamaan ja hokemaan mulle jotain lähelle mun kasvoja tuntisin itseni uhatuksia ja läväyttäisin varmaan päin näköä.

Pikkasenko mulla rupes nouseen savu korvista... tollaselle pitäs paukuttaa järkeä päähän ja sekin et meit on kolme yhtä vastaan eli sä valehtelet kun ei ite voinu myöntää huutaneensa...vois isoveli näyttää sen pätkän Akille ja Piialle niin tajuisivat huutaneensa. Eihän se Kadikaan kiva ollu kun oikeen yllytti mut kyl Aki meni mun mielest pahast yli. Äijä on niin täys itteensä et oikeen oksettaa, Henrikin vaikutti ihanalta tuohon verrattuna!!!!

No oisin minäkin suuttunu ja varmaan provosoinu tollasta hullua sovinistia, joka tulee syyttämään mua valehtelijaks. Ja alkoi siitä kun Aki ja Piia sanoi ettei Heliä saa mennä häiritsemään toiseen makkariin, Kadi kysy saako sinne mennä edes nukkumaan, ja ettei sinne kukaan ole muuta menossakaan tekemään. Yht äkkiä Piia ja Aki huutaa kallot punasena... Ehdin jo ajatella että Akihan on sittenkin ihan ihminen, mutta parin viime päivän kommentit sen suusta on kyllä muuttanut mielen. Pistää jopa koiransa avovaimonsa edelle, ja toi miten se Kadille ja Kadista puhu ni huhhuh. Ihan pipipää!

muistetaanpa, että kaikki oli humalassa.. mutta aki ei tehnyt todellakaan oikein avatessaan suutaan tuollalailla.. ennen pidin Akia kunniallisena ihmisenä! pisteet putosi!! ja pahasti!! Kadissakin oli vikaa.. ja se viha kadia kohtaan varmasti tulee nousemaan vielä monta kertaa.. osallistuminen päivä-/viikkotehtäviin on aikalailla 0! Nukkuu vaan..mutta kyllä keitto maistuu.. muuten Kadi on ihan mielenkiintoinen tyyppi seurata.. mutta toisinaan ajattelee itseään aikalailla liikaa ja loukkaa toisten tunteita! Esim. eilen se keskustelu niistä kimonoita! Minnun mieleen aika törkeästi sanottu! Anteeksi kaikki Kadi fanittajat.. vain minun mielipide! :D

Alkuperäinen kirjoittaja tipahin rattailta:
mistä tää juttu alkoi?siis kadi teki tai sano jotain ja aki ja piia alkoi huutamaan sit kadille??näinkö??

kadi ihmetteli kun piia ja aki hoki, ettei hopeamakuuhuoneeseen saa mennä. Kadi mietti että kuinka ne voi sen kieltää, ettei sinne sais mennä nukkumaan ja että isovelihn voi vaan kieltää. Lisäks sano ettei sinne ole kukaan edes menossa. Aki ja Piia alko sitten huutaa sille ja aki kääns koko jutun kadin syyks.

Mua oksettaa se sovinisti-Aki ja Piiallakin tuntuu jo vähän napsuvan. tänään päivälläkin huus taas heikkopäisenä jotain. Kummatkin ulos vaan!

Alkuperäinen kirjoittaja mamm:
Aki teki ittesä ihan pelleks! Kyllä laski pisteet sillä mun silmissä.
"kolme yhtä vastaan, eli sä valehtelet!" ja muut heikoilla hangilla kommentit...ääh....

Näinpä!!! Kylläpä mua rupes risoon tuo iso musta mies.. Ite olisin rasistisista kommenteista sanonut aikas lailla takas!!! ja mie kun pidin akia mukavana, en enään!

Mun mielestä Kadi kyl aloitti vänkäämisen ja jutut siitä, et hän tekee talossa mitä hän haluaa. Ite samassa tilanteessa olisin varmasti myös räjähtänyt, sillä nainenhan on todellakin tehnyt talossa juuri niinkuin itte on halunnut. Ihan oikein, kun Aki ja Timo sanoi Kadille pari valittua sanaa. Nainenhan käyttäytyy kuin pikkulapsi, luulee saavansa tahtonsa aina läpi jatkuvalla vänkäämisellä ja valittelulla.

Se mieshän kuvittelee olevansa jumalan lahja naisille. Sehän on ite sanonu tuovansa silmänruokaa taloon ja pitävänsä itteensä komeena...oksetus sanon minä!
Mitä se Kadi niistä kimonoista sanoi?

Yhteistyössä