Eilinen mentalist?

Mihin asti näit? Mä kelaan mainokset niin ei muista tarkkaan...

No Patrick löysi sen paikan jonka edustalta oli yks valokuva siellä kollaasissa, soitti jollekin et tule tänne hän odottaa ravintolassa mut muuttikin mielensä ja meni sisään (ovi siis oli auki). Seuraavaks se sitten kolkattiinkin.
P heräs elmukelmulla tuoliin köytettynä ja se kundi jota ne epäili heilu puukon kans nenän edessä, tosin se vaan esiinty kun sen kuolleen mimmin kämppis poikakavereineen oli siellä kameran kans ja kiristi et tän Vincentin (?) piti toimia heidän leffan tähtenä tai hän ja äitinsä kuolee.
Just kun Vincent oli lyömässä puukolla sitä ammuttiin ja samoin ammuttiin ne sekopäät (se kämppis aiemmin tunnusti tappaneensa sen uhrin).
Tämä Patrickin pelastaja oli Red John ja se kerto terkkuja Kristinalta.
 
"hmmm"
Mahtaako Mentalist jatkua koskaan? Nythän se jäi tauolle...

Harmittaa, kun Suomessa nämä sarjat voi tosiaan loppua kuin seinään eikä seur. tuotantokautta koskaan näytetä..
 
"Poppis"
Missä/kenen huoneessa se Patric oikein oli siinä lopussa? Ilmeisesti jätti kertomatta Lisbonille sen mitä Red John sanoi, koska haluaa itse tutkia murhia/saada Red Johnin kiinni?
 
niiin
[QUOTE="Poppis";23061562]Missä/kenen huoneessa se Patric oikein oli siinä lopussa? Ilmeisesti jätti kertomatta Lisbonille sen mitä Red John sanoi, koska haluaa itse tutkia murhia/saada Red Johnin kiinni?[/QUOTE]

Niin ja miksi se oli jotenkin niin onnellisen näköinen, hymyili kun lausui sen red johnin runon..?
 
[QUOTE="Poppis";23061562]Missä/kenen huoneessa se Patric oikein oli siinä lopussa? Ilmeisesti jätti kertomatta Lisbonille sen mitä Red John sanoi, koska haluaa itse tutkia murhia/saada Red Johnin kiinni?[/QUOTE]

Mä ajattelin et se olis P:n oma huone ja et se runo olis kertonu jotain P:lle mikä nyt ei auennu katsojille.
 

Yhteistyössä