V
vieras
Vieras
jos se oli niin hyvä paikka teidän mielestä niin ei muuta kuin rikoksia tekemään ja toivomaan, että pääsee sinne
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja reppanat:voi teitä on kyllä huonosti asjat kieltämättä, kun tarvii vankila oloja kadehtia.
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja :o:Ahdistaa niin pirusti pelkkä ajatuskin että joutuisin olemaan rajatuissa tiloissa saman nais- ja henkilökuntaväen kanssa päivääkään pitempään! Puuttuuhan niiltä silti vapaus.
aivan. ja se että pitää olla molempien pukeissa jo klo.8.00. jos vauva nukkuis kymppiin niin ei, kun on herättävä siks vaikka kuinka huonosti yö olis mennyt.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja reppanat:voi teitä on kyllä huonosti asjat kieltämättä, kun tarvii vankila oloja kadehtia.
Miksi kaikessa on aina kyse KATEUDESTA?
Minä en tykkää rikollisten paapomisesta, ja oon sitä mieltä että Suomessa rangaistukset ovat aivan liian köykäisiä. Vankilaan ei meinaa joutua juuri mistään, ja kun sinne sitten joutuu tehtyään tarpeeksi typeryyksiä, niin rangaistus on lyhyt ja sekin vielä hyvässä lykyssä hotelliolosuhteissa lusittu. Ou jee, onko ihme jos vankilaan joutuminen ei tunnu missään, eikä se toimi minkäänlaisena peloitteena?
Alkuperäinen kirjoittaja jep:Åbo puhuu asiaa!
Ja olen samaa mieltä aloittajan kanssa että jossain mättää ku nykyään suomen armeija on pahempi paikka ku vankila
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja reppanat:voi teitä on kyllä huonosti asjat kieltämättä, kun tarvii vankila oloja kadehtia.
Minä en tykkää rikollisten paapomisesta, ja oon sitä mieltä että Suomessa rangaistukset ovat aivan liian köykäisiä. Vankilaan ei meinaa joutua juuri mistään, ja kun sinne sitten joutuu tehtyään tarpeeksi typeryyksiä, niin rangaistus on lyhyt ja sekin vielä hyvässä lykyssä hotelliolosuhteissa lusittu. Ou jee, onko ihme jos vankilaan joutuminen ei tunnu missään, eikä se toimi minkäänlaisena peloitteena?
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja reppanat:voi teitä on kyllä huonosti asjat kieltämättä, kun tarvii vankila oloja kadehtia.
En mäkään tykkää siitä että rikollisia taputellaan päähän silloin kun pitäisi ragaista. Mutta kyllä mun mielestä muutama tässä ketjussa oli selvästi kateellinen dokumentin naisten hyvistä oloista, koska itsellä omassa kodissa on vaatimattomampaa.
Toisaalta jenkeissä on paljon karummat ja tiukemmat vankilat. Ja mun käsityksen mukaan se pelottelu ei toimi, vaan vangit kerää vaan lisää aggressioita lusiessaan ja vapauduttuaan tekevät lisää rikoksia.
Alkuperäinen kirjoittaja :o:Ahdistaa niin pirusti pelkkä ajatuskin että joutuisin olemaan rajatuissa tiloissa saman nais- ja henkilökuntaväen kanssa päivääkään pitempään! Puuttuuhan niiltä silti vapaus.
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:itse pidän silti tuon mahdollisuuden antamista hyvänä asiana.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja reppanat:voi teitä on kyllä huonosti asjat kieltämättä, kun tarvii vankila oloja kadehtia.
En mäkään tykkää siitä että rikollisia taputellaan päähän silloin kun pitäisi ragaista. Mutta kyllä mun mielestä muutama tässä ketjussa oli selvästi kateellinen dokumentin naisten hyvistä oloista, koska itsellä omassa kodissa on vaatimattomampaa.
Toisaalta jenkeissä on paljon karummat ja tiukemmat vankilat. Ja mun käsityksen mukaan se pelottelu ei toimi, vaan vangit kerää vaan lisää aggressioita lusiessaan ja vapauduttuaan tekevät lisää rikoksia.
Eikö siinä ole sinun mielestä mitään ristiriitaa jos rikoksesta tuomitulla on paremmat olot kuin yyhoolla joka kituuttaa pienellä palkalla lapsiensa kanssa? Eikö hyvistä teoista pitäisi palkita eikä rikoksista?
Jenkeissä on sen verran kovat tuomiot vakavista rikoksista että se on ihan sama keräävätkö vangit linnassa agressioita vai ei. Sadan vuoden linnatuomion aikana pahemmatkin agressiot ehtivät laantua.
Alkuperäinen kirjoittaja se:Se romanihan puhu ittensä pussiin. Ekaks sanomassa että ei rikoksia kannata tehä, sen hän oppi. Ja kohta se sano että jos tarkotus että siitä oppis jotain ni ei siinä kyl opi.
Eli oppiko vai ei? No sehän nähtiin, kolmatta kertaa siellä istu, ja tulee varmaan kohta uudestaan ku huomaa että vankilassa oli paremmat oltavat.
Alkuperäinen kirjoittaja EJK:Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:itse pidän silti tuon mahdollisuuden antamista hyvänä asiana.
Haluaisitko perustella näkökantasi =)
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja se:Se romanihan puhu ittensä pussiin. Ekaks sanomassa että ei rikoksia kannata tehä, sen hän oppi. Ja kohta se sano että jos tarkotus että siitä oppis jotain ni ei siinä kyl opi.
Eli oppiko vai ei? No sehän nähtiin, kolmatta kertaa siellä istu, ja tulee varmaan kohta uudestaan ku huomaa että vankilassa oli paremmat oltavat.
Hiton hitaasti oppii juu...eipä se vapauden menetys tunnu suurelta rangaistukselta tuntuvan.