Eilen tilasin H&M:ltä, ehtiiköhän jouluksi........?

Alkuperäinen kirjoittaja Sandrah:
En kyllä uskoisi H&M:ltä ehtivän jouluksi! Mulla tilauksissa kestää AINA vähintään kuukausi pisimmillään on menny kolme kk.
Ei kai :eek: Ei mulla vaan ikinä ole noin kauaa mennyt, yleensä on tullut sillä viikolla mille on luvattu..Ja eikös ne postit ole lauantainakin auki?
 
myymä
Alkuperäinen kirjoittaja Lanfear:
Alkuperäinen kirjoittaja Sandrah:
En kyllä uskoisi H&M:ltä ehtivän jouluksi! Mulla tilauksissa kestää AINA vähintään kuukausi pisimmillään on menny kolme kk.
Ei kai :eek: Ei mulla vaan ikinä ole noin kauaa mennyt, yleensä on tullut sillä viikolla mille on luvattu..Ja eikös ne postit ole lauantainakin auki?
Postit on auki mutta posti ei kulje lauantaisin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lanfear:
Alkuperäinen kirjoittaja Sandrah:
En kyllä uskoisi H&M:ltä ehtivän jouluksi! Mulla tilauksissa kestää AINA vähintään kuukausi pisimmillään on menny kolme kk.
Ei kai :eek: Ei mulla vaan ikinä ole noin kauaa mennyt, yleensä on tullut sillä viikolla mille on luvattu..Ja eikös ne postit ole lauantainakin auki?
Oon tilannu sieltä vaikka kuinka usein ja aina sama juttu! Oon ehkä sitte jotenki epäonninen...Anttilasta sen sijaan mulle tulee tavarat jo alle viikossa!Ja parhaimmillaan on tullu parin päivän sisällä.
 
Mä tein tilauksen sinne viikolla 48, ensin ne luvattiin viikolla 49, sitten 50, sitten 51 ja sitte sieltä jo tulikin lappu että ota pikaisesti yhteyttä liittyen toimitukseen, eli oisivat tulleet vasta joulun jälkeen... perusin täten koko tilauksen.... :( Sinällä harmi kun se oli ainoo paikka mistä löysin semmosen ihanan tiikeripyjaman pojalle :(
 

Yhteistyössä