Eilen täällä oli ketju jossa oli vinkkejä torttutaikinalevyjen käyttöön..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja täys läppä kokkina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

täys läppä kokkina

Vieras
Siinä oli joku pasteija "ohje".. Mitä semmosen pasteijan väliin vois laittaa? En muista enää yhtään mitä täytteitä ketjussa oli lueteltu ja haulla en löydä.. Löysin nimittäin 2pkt torttutaikinalevyjä pakastimesta..
Vähän epäselvää tekstiä mut koittakaa ymmärtää:D

Mä olen tehnyt muffinssipellillä sellaisia herkkuja. :p
Leikkaan taikinasta palan, jonka painelen vuoan pohjalle. Sitten siihen kuppiin kinkkua/jauhelihaa/kalaa, mausteita, purjoa, tuorejuustoa, maitoa ja munaa. Sellainen lusikoitava aika löysä seos. Sitä sitten sinne taikinakuppiin ja uuniin, kunnes on kypsää. Onpa aika hyvää. :p

Alkuperäinen kirjoittaja paivi76:
Leikkaan taikinasta palan, jonka painelen vuoan pohjalle. Sitten siihen kuppiin kinkkua/jauhelihaa/kalaa, mausteita, purjoa, tuorejuustoa, maitoa ja munaa. Sellainen lusikoitava aika löysä seos. Sitä sitten sinne taikinakuppiin ja uuniin, kunnes on kypsää. Onpa aika hyvää. :p

Namiiiiiiii. :p Tartteekin lähtee muffinssipellin ostoon...

Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Alkuperäinen kirjoittaja paivi76:

Namiiiiiiii. :p Tartteekin lähtee muffinssipellin ostoon...

Osta sitten silikoninen. Peltisestä ei ole mihinkään. Silikonista en ole kokeillu, mutta näyttää kivalta. Ostan sitten sellaisen kunhan nakkaan tuon vanhan vesilinnuille.

Yhteistyössä