Eilen sain Josefssonin ja Elloksen uudet luettelot, ja nyt harmittaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huuhkajatar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Huuhkajatar

Aktiivinen jäsen
08.10.2005
12 193
0
36
Kokkola
...etten ole 20 vuotta nuorempi. Niissä oli todella kivan näköisiä toppeja ja tunikoja, jotka eivät oikein sovi mun ikäiselle tädille. :/
Tai voisinhan mä ne hommata mutta nuoriso vois vähän kommentoida..

Te muut 40+ olevat, minkälaisia vaatteita ostatte?

höpö höpö! vaikka olisi 100 vuotias voi puketua niin kuin itse tahtoo. suotta sitä miettii mitä muut ajattelee. äitini on 50v ja kyllä hän käyttää juuri sellaisia paitoja mistä itse pitää, esim pääkallo kuvallisia. eikö olisi tylsää jos 40v täytettyään ei saisi enää pukeutua vaatteisiin mistä itse pitää rohkeasti vaan vaatteita tilaamaan! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Talvicci:
Miks 40+ ei vois tilata sieltä?

Eri asia jos haluaa sieltä sen kimaltavan napapaidan jossa lukee 100% enkeli :D

Heh, lasten kiusaksi voisinkin tilata sen :saint:
Minusta vain rupeaa selvästi näkymään että parasta ennen-päivämäärä meni jo ja mietin teenkö itseni naurettavaksi noissa näteissä tunikoissa. Olen kyllä pieni ja siro mutta.....
Kyllä mä ihan muuten käytän farkkuja ja nuorekkaita puseroita/paitoja, mutta jossain kai se raja kulkee? En kuitenkaan vaihda vekkihameeseen.

Ne kiiltävät trikoot a'la Grease voisivat olla jännät... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja Talvicci:
Miks 40+ ei vois tilata sieltä?

Eri asia jos haluaa sieltä sen kimaltavan napapaidan jossa lukee 100% enkeli :D

Heh, lasten kiusaksi voisinkin tilata sen :saint:
Minusta vain rupeaa selvästi näkymään että parasta ennen-päivämäärä meni jo ja mietin teenkö itseni naurettavaksi noissa näteissä tunikoissa. Olen kyllä pieni ja siro mutta.....
Kyllä mä ihan muuten käytän farkkuja ja nuorekkaita puseroita/paitoja, mutta jossain kai se raja kulkee? En kuitenkaan vaihda vekkihameeseen...

Suomalaiset ajattelee liikaa sitä, et mitä muut ajattelee. :/

Ja loppujen lopuks muut ei ajattele pahemmin mitään. :D

Yhteistyössä