Eilen puhuttiin siitä että mustat saisivat valita vastaavatko harmaat aloituksiin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

---

Vieras
Mitä jos tehtäisiin pieni kokeilu, vaikka päivän ajan, että mustien tekemiin aloituksiin voi musta laittaa viestiin toiveeksi, että vain mustat vastaisivat, ja harmaat sitten noudattaisivat toivetta. Lisäksi harmaat tekisivät omiin ketjuihinsa samalla lailla, eli sanovat haluavatko mustien vai harmaiden vai molempien osallistumista. Nähtäisiin miten toimii :) Vaatisi kyllä että lukijat sitten kunnioittaisivat ketjun aloittajan toivetta, eivätkä alkaisi sooloilemaan. Eli ei ehkä onnistu :D

Mä en tajua tota koko mustat/harmaat hommaa. Mitä vitsin väliä sillä on. Jos te haluatte jotain sisäpiiriä pystyttää, niin jutelkaa vaikka facebookissa. Itse en todellakaan katsele, onko viestit mustien vai harmaiden kirjoittamia. Ja minusta tuntuu kurjalta, että minua täällä arvioidaan nimimerkin värin perusteella :-(

Mä en tajua tota koko mustat/harmaat hommaa. Mitä vitsin väliä sillä on. Jos te haluatte jotain sisäpiiriä pystyttää, niin jutelkaa vaikka facebookissa. Itse en todellakaan katsele, onko viestit mustien vai harmaiden kirjoittamia. Ja minusta tuntuu kurjalta, että minua täällä arvioidaan nimimerkin värin perusteella :-(

NBo ei sillä mun mielestä olekaan, mutta kovin monta mustaa nimimerkkiä sitä on ketjuissa vaatinut, joten musta olisi vaan mielenkiintoista kokeilla.

Yhteistyössä