Eilen Prismassa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gloria

Aktiivinen jäsen
03.06.2004
9 087
1
36
...saatiin todella monia pitkiä ja kauhistuneita katseita :D Mun miehellä on silmä mustana, tosi turvoksissa ja pitkä rivi tikkejä vielä siinä silmän yläpuolella. Kaikki (varsinkin naiset) kääntyi vielä katsomaan perään ja pudistelivat päätään.
Mitä Te ajattelette jos näette jonkun silmä mustana? Osa akoista näytti siltä että soittaa sosiaalitoistoon suoraan :saint:

Kaulimellako huitaisit? :whistle:
Jos mä näen jonkun silmä mustana, niin ajattelen että se on loukannut. Paitsi jos kyseessä on tietyn tyylinen pariskunta, ja naisella on silmä mustana, niin ajattelen ehkä että mies on vetänyt turpaan :ashamed: . Valitettavasti tuo ajatus osuu aika usein oikeaan muutaman puolitutun parin kohdalla :| .

no,riippuu varmaan siitä,miltä ko. ihminen muuten näyttää..eli jos on pulloon menevän näkönen,niin ehkäpä saanu turpaansa joltain toiselta juopolta..mutta jos ihan siisti olemus,niin sit on varmaan urheillessa sattunu jotain tai kävelly kaappia tai ovea päin :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:
Riippuu paljon miehen muusta ulkoisesta olemuksesta.

Ihan tavallisen näkönen mies. on se silmä kyllä ihan hirveen näköinen, mutta jos muuten on ihan ok näkönen niin vois sitä kai ihmiset edes vähän yrittää peitellä sitä tuijotusta B) ei oo kovin kohteliasta nimittäin.

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Kaulimellako huitaisit? :whistle:
Jos mä näen jonkun silmä mustana, niin ajattelen että se on loukannut. Paitsi jos kyseessä on tietyn tyylinen pariskunta, ja naisella on silmä mustana, niin ajattelen ehkä että mies on vetänyt turpaan :ashamed: . Valitettavasti tuo ajatus osuu aika usein oikeaan muutaman puolitutun parin kohdalla :| .

Yhtyy näihin sanoihin...

piti oikein miettiä, en mä varmaan ajattele mitään, toki saatan miettiä mistä johtunee ihan puhtaasta uteliaisuudesta.

meillä on ollut lapset, jokainen vuorollaan otsa ja nenänvarsi ja leuka auki,
silmät mustana ja muuten naama tikattuna,
oma naamani oli viisaudenhampaan poistosta musta ja turvoksissa jne.
Ja toivon kovasti, että jo jotakuta vaivasi, hakataanko meillä, olisi kysynyt, niin kaikelle olis selitys , ja aivan aito vielä.

Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
no,kerros nyt mistä se musta silmä on tullu :D

Se on tullut jääkiekkoa pelatessa :D ei tapellessa tai ryypätessä vaan ihan kylmästi kaatui kaukalon laitaa päin.
Se on niin turvoksissa ettei tahdo saada piilaria menemään sinne.

Mutta mietipä niiden ihmisten reaktioita, jos se olisit ollut sinä, jonka silmä oli mustana. Ois muuten hirveetä, jos itsensä loukkais niin. Ei uskaltaisi varmaan missään miehen kanssa liikkua, kun kaikki katsois sitä varmaan tosi pahasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
Sellaista se jääkiekko on :D

ps: onkos mitään kuulunut "tuolta kaukaa" :saint: :xmas:

eipä oo juurikaan. onko "teillä" tänään kotimatsi?

joo, mut ei olla menossa..teki kyllä mieli mennä, mut jätettiin väliin..katoin just kokoonpanoja,ja tuli tällainen :o fiilis :headwall: ihan outoja nimiä lista täynnä :/
kuuntelen sit ihan radiosta vaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mutta mietipä niiden ihmisten reaktioita, jos se olisit ollut sinä, jonka silmä oli mustana. Ois muuten hirveetä, jos itsensä loukkais niin. Ei uskaltaisi varmaan missään miehen kanssa liikkua, kun kaikki katsois sitä varmaan tosi pahasti.

toi on ihan totta :|

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mulla oli aikoinaan kummallinen silmätulehdus, joka veti toisen silmän seudun ihan mustaksi. Metrin tai parin päästä se näytti siltä, että olisin saanut turpaani, ihan läheltä huomasi että siinä on ihottuman tapaista tms :x .
Asuttiin silloin miehen kotimaassa, ja kun kävelin kadulla niin eräätkin brittituristit tulivat sanomaan että "leave him, he's not good enough for you". Kun menin lääkäriin, entiselle työpaikalleni, niin eka kommentti vastaanottovirkailijalta (tuttu ennestään) oli että "oh my God, who did this to you" :/ .
Ja mun mies ei ole koskaan tehnyt mulle mitään pahaa...
Kävin sitten sairaalan silmäpolilla, sain diagnoosin (allerginen reaktio jollekin), antibioottisalvaa ja jotain toista salvaa, ja silmä parani nopeasti. Hyvä niin, sillä meillä oli häät alle kahden viikon kuluttua =).

Yhteistyössä