Eilen ostettu juusto homeessa, pussissa oli reikä. mitäs nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
eilen ostettiin kaupasta juusto. Avasin sen äskettäin sen kummemmin kattelematta.
Juusto on vihreässä homeessa sieltä täältä. tarkastelin pussia, ja siinä on reikä, jota minä en tehnyt.
mitäs nyt? kuittia ei ole tallessa (prkl) meneekö nyt omaksi viaksi, vai voinko reklamoida esim. valmistajaa, kaupasta tuskin saa uutta tilalle, kun kuittia ei ole

mä vähän epäilen että kaupasta et tule saamaan uutta kun kuittia ei tallella! valmistajaa on turha reklamoida sillä kukaan ei voi tietää mistä se reikä on sinne tullut. tehtaalla, kuljetuksessa, kaupassa kuin laitetaan hyllyyn tai sitten asiakkaalla! ei voi tietää.. harmi juttu..

ettei ois minkä se nyt oli ingmannin?
joo reklamaatiota peliin ei kauppiaalle vaan suoraan valmistajalle.
Säilytä pussi kaapissa laitat meiliä valmistajalle ja siihen tietoon suunnilleen milloin ja mistä ostettu, pussista tarkat tiedot(eräpäivä ja mahdollinen muu numerosarja mukaan).

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja honey82:
lähetä suoraan valmistajalle...

no mitä järkee sinne on lähettää kun reikä on tullut jossain muualla eikä ole valmistajan kanssa mitään tekemistä.
Kauppaan se pitää viedä

mä olen kans aivan samaa mieltä! hei haloo se on juusto.. heitä roskiin!!!! kiva säilyttää homeista juustoa jääkaapissa!

no mitä järkee sinne on lähettää kun reikä on tullut jossain muualla eikä ole valmistajan kanssa mitään tekemistä.
Kauppaan se pitää viedä

ei tarvii lähettää vaan reklamoi.
Ai mitä hyödyttää? jos pakkauskoneessa tai muualla tuotantolinjalla on vikaa niin korjaavat sen

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:

Kauppaan se pitää viedä

ei tarvii lähettää vaan reklamoi.
Ai mitä hyödyttää? jos pakkauskoneessa tai muualla tuotantolinjalla on vikaa niin korjaavat sen

apua

Nostan tämän koska tänää ostin myös samaisen arlan edam juuston ja sekin oli homeessa! Eli taitaa olla Arlalla nyt joku ongelma noiden juustojen kans? Laitoin kyllä heti palautetta menemään.