Eilen ostettu auto hajosi tänää..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kylläsuo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="susanna";28069016]tuttava on autokorjaamolla töissä,kysyin vinkkiä siltä auton ostoon.Ainut ohje siltä oli:älä helvetissä osta ranskalaista.[/QUOTE]

Kun puhutaan 10 vuotta vanhoista autoista, tuohon listaan voi lisätä japsit ja italialaiset. Jäljelle jää saksalaiset (ei Skoda) ja ruotsalaiset.

[QUOTE="mhm";28068993]Nojaa. Appiukolla on romuttamo ja kyllä sieltä yllättävän paljon toyotaa löytyy.[/QUOTE]

Jokainen auto päättyy aikanaan romuttamolle. Toyota oli pitkään eniten myyty automerkki joten romuttamoilla on varmasti eniten juuri Toyota-merkkisiä autoja.

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäine;28068598:
tekeekö se moottorista jotain pauketta ja auto nykii ja tunkee vaaleeta savua pihalle, ja tyhjäkäynnillä kierrokset nousee ja laskee ja nousee ja laskee, käy tosi epätasasesti ja tosiaan kun kaasuttaa niin nykii ja pätkii, ajaessa konehuoneesta kuulu kunnon pauke.

Autz. Mulla auto teki samaa kun oli jakopäänhihna löystynyt. Jos niin on käynyt, auto on entinen, varsinkin tuon ikäinen. Mulla olisi korjaus maksanut silloin noin 30000 e, auton arvo oli ehkä 4000. Onneksi mies korjasi, ja osat maksoivat 200 e.

[QUOTE="vieras";28069023]Kun puhutaan 10 vuotta vanhoista autoista, tuohon listaan voi lisätä japsit ja italialaiset. Jäljelle jää saksalaiset (ei Skoda) ja ruotsalaiset.[/QUOTE] Allekirjoitan. Mulla 15 vuotta vanha Ford Mondeo, ajettu 200 00, ja veikkaanpa että sillä on ajoaikaa vielä yli 100 000 ennen kuin alkaa olla finaalissa.

Yhteistyössä