Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Alkuperäinen kirjoittaja DevilishDream:
Vittu täällä on tyhmää porukkaa. Ihan sama mitä ap sanoo niin aina joku nälvii joko kirjoitusvirheistä tai muusta. Huomaa kyllä, että tää palsta on täynnä turhautuneita naisia, joille toisen ivaaminen on mannaa. Älä välitä ap, paska talohan tuo on missä asutte, mutta ei sitä niin helpolla pois muuteta. Menkää itseenne tampiot palstalaiset. |O
Mä oon monesti miettiny ihan samaa... Muistan kun ap aloitti ketjun, jossa kertoi että joku mielenterveyspotilas oli kävellyt heille sisään. Suurinta osaa ei kauhistuttanut ollenkaan se, että joku ventovieras tulee heidän kotiinsa, vaan alkoivat sättimään ap:ta, jonka pitäis kyllä ymmärtää mielenterveyspotilaita ja mahtaako hän olla jotenkin heitä vastaan :headwall:
Mä muistan sen ketju,enkä vieläkään ymmärrä miten hän pääsi ja oliko hän vain kännissä ja miksi ovi heillä oli auki :/
se mies tuli alakerran ovesta, joka piti olla lukittu, mutta nähtävästi se lukko näytti väärin,koska oli punaisella. Samanlainen lukko kuin vessoissa).
Se mies ei ollut humalassa, oli muuten vain sekava. Tuskin olisi pahaa tehnyt kellekkän,mutta pelästyyhän sitä jos yhtäkkiä joku vieras lampsii sisään.
Voi olla joku narkari?
Kyllä liikellä on kaikenlaisia
Mihin hän sitten meni tai teitkö sä ilmoitus?Uskon että pelottava oli
en usko että narkkari, muuten vain sekava Ex-akis ehkä, oli kyseesä vähän vanhempi mies. Käveli portaat ylös ja mies hänet ohjasi pois . Ei tainnut oikin tietää missä oli, kun lapailta kysynyt mistä pääsee ulos, vaikka juuri tullut sisälle. Lapet ei uskaltaneet vastata mitään.
Jäi sitten tuohon isooan aulaan ihmettelemään, kun ei ollut kotiavaimia, soitti sitten isännääöitsijälle että sai avaimensa.
ei me tehty ilmoitusta, mutta jos olisi uudeleen edes yrittänyt tulla niin olisi tehty. Ei me oltu varassa tämä ei kuulemma ole paha mies, vähän vaan sekava