Eilen nähty "lepakko"

Onko niillä iskutapansa muuttuneet, vetää omat tissit paljaaksi :LOL: Meinasi karaokea laulavalla tyypillä mennä sanat sekaisin :LOL:
Akka paljastaa tissit kun 2 naista tanssi normaalisti toistensa kansssa,
ämmä luuli niitä lesboiksi vaikka vieressä tanssin ja kuulin kuinka hälle sanottiin
" painu v..u muualle me ei olla lepakoita"
Molemmilla oli mies mukana ja tää lepakko hyppi näiden kahden väliin :D



p.s tiedän ne kaksi ja ei oo lepakoita ;)
 
hah
Ja tuo sitten oli ihmeellistä? Mä voisin listata vaikka kymmenen erikoisempaa sattumusta, mitä olen kännipäiltä nähnyt. Vai se lesboko oli siinä ihmeellistä? Uuuu, oisit pyytänyt nimmarin jos et ole ennen lesboa nähnyt. Mikä landepaukku siellä oikein rustaa paikallisen tapahtumista? Puhutaanko teillä kylällä tuosta koko vuosi, kun siellä kävi oikein lesbo?
 
Alkuperäinen kirjoittaja plörö:
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
Ja tuo sitten oli ihmeellistä? Mä voisin listata vaikka kymmenen erikoisempaa sattumusta, mitä olen kännipäiltä nähnyt. Vai se lesboko oli siinä ihmeellistä? Uuuu, oisit pyytänyt nimmarin jos et ole ennen lesboa nähnyt. Mikä landepaukku siellä oikein rustaa paikallisen tapahtumista? Puhutaanko teillä kylällä tuosta koko vuosi, kun siellä kävi oikein lesbo?
Ja paska haisee sieltä suunnalta.. ei meillä mitään lepakoita vastaan ole mutta heillä on jos ei saa iskettyä ketä haluaa :LOL:
Nähtiin lepakon roikuvat tissit.
Wuhuu! Mä näin kans kerran heteron roikuvat tissit.
 
sipsi
Alkuperäinen kirjoittaja plörö:
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
Ja tuo sitten oli ihmeellistä? Mä voisin listata vaikka kymmenen erikoisempaa sattumusta, mitä olen kännipäiltä nähnyt. Vai se lesboko oli siinä ihmeellistä? Uuuu, oisit pyytänyt nimmarin jos et ole ennen lesboa nähnyt. Mikä landepaukku siellä oikein rustaa paikallisen tapahtumista? Puhutaanko teillä kylällä tuosta koko vuosi, kun siellä kävi oikein lesbo?
Ja paska haisee sieltä suunnalta.. ei meillä mitään lepakoita vastaan ole mutta heillä on jos ei saa iskettyä ketä haluaa :LOL:
Nähtiin lepakon roikuvat tissit.

Lepakko-juttu ujelsi minulta ohi :( anteeksi :( mutta kannan kommentointikorteni kekoon toteamalla, että tissit roikkuu, vaikken lepakko olekaan :(
 
Lex
Alkuperäinen kirjoittaja plörö:
Alkuperäinen kirjoittaja Lex:
Vai että ämmä ja vittuun pitää painua.

Urpoa oli ehkä niitä tissejä heilutella mut ei kai tarvitse noin rumasti puhua? :/
Mietin että miten lepakko voi munaan tai sitä rumempaan sanaankaan sanaa voisi painua
kun on vaan sen
niin piirakan vaginan pipari ym perään :LOL:
Eli yllytit vain innokasta lebistä! :whistle:

Ei sit ihme ettei hoksannut häipyä kun tolleen kutsuitte.
 

Yhteistyössä