M
"mä"
Vieras
niin,meillä oli eilen illalla murkun kanssa yhteenotto kotiintulo ajoista yms.huudoksi se meni isän ja tytön välillä,tyttö on sitä mieltä et hänellä on täysin paska koti ja vanhemmat,mitään ei saa tehdä,kun ollaan lestadiolaisia..tyttö huus ku mikäkin näitä asioita ja lopulta isänsä hermostui ja käveli tyttöä kohti,nii tästä tyttö alko huutaa kun hinaaja et sähän et muhun koske tai mä soitan poliisille ja haukku isäänsä hulluksi..kerto(huusi)haluavansa lastenkotiin yms..Totuus on kuitenkin tosta uskonto jutusta se et me ei olla ainakaan puleen vuoteen sen kummemmin patisteltu tyttöä meijän mukaan seuroihin,kun itse ilmoitti ettei enää halus sielä käydä,olen toki joskus kysyny et lähtiskö mukaan,mutta otettiin jo miehen kanssa silloin sellanen linja asiaan et pakottamaan ei ruveta.Tyttö värjää hiuksiaan,meikkaa tosi näkyvästi(varmaan tarkotusella ettei ainakaan erottuis joukosta koulussa)..senverran ollaan sanottu asiasta et vois vähän kattoo peiliin että onko pakko maalata ittensä niin voimakkaasti(on oikeasti ihan kamalat maskit naamassa).Eli ei olla mitenkää kamalasti "rajotettu" tyttöä..kattelee tietsikalta salkkareita yms..eli ei mun nähdäkseni jää kamalasti vaille sitä "normaalien ihmisten" elämää(kuten tyttö asiaan ilmaisee).Mutta kun tuntuu et mikään ei riitä,kuulema kaikki muut ssaa olla paljon pidempää ulkona kun hän,kttiintulo aika on ollu 21,paitsi eilen kun isänsä soitti kotiin 20 aikaan kun oli jääny suoraan koulusta jo kaverilleen ja siitähän toi sota oikee sai alkunsa.Tytöllä on koira jota hinkus vuosikausia,mutta eipä enää koirakaan kiinnosta,ei lenkitä eikä tee mitään sen kanssa.Tänää mies ilmotti et hän ei puutu mitenkää tytön asioihin,eli minä saan kuulema kantaa vastuun tytön asioista tästedespäin..Tuntuu vaan vastuu aika suurelta ja kun on muitakin lapsia.Mitähän tässä oikee tekis..Varasin kyllä jo keskustelu ajan koulupsykologilta..Olihan vuodatus...