Eilen mulle tuli puhelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
oudosta kännynumerosta...Mä en sit vastannut sihen...Mut ei se sit jättänyt mitään viestiä vastaajaankaan...No tänään kun olin asioilla ni oli taas soitettu oudosta kännynumerosta mutta ei taaskaan viestiä vastaajaan...Oli sama alku mut eri loppuosa...118 ei ollut tietoja kenen numero on...Vastaatteko tai soitatteko takaisin jos tulee outo numero???Kyl luulis et jättäis viestiä jos on tärkeetä asiaa jne...

Mä en yleensä vastaa outoihin numeroihin, ellen erityisesti odota puhelua joltakin. Mut usein laitan sen puhelinumeron sitte 16400 numeroon viestinä ja sieltä saa soittajatiedot, ellei oo salainen numero. Mulla aika usein nuo oudot numerot on ollu lehtimyyjiä :)

se on ollu lehtimyjä. Mulle tuli kans puheluita numeroista, joissa oli sama alku, mutta eri loppuosa. Muutaman kerran ne jakso soittaa, kun en vastannut, niin ei oo puheluita sen jälkeen kuulunu

Miksi ette vastaa puhelimeen, jos vieras numero? Minä ainakin vastaan aina, näkyipä soittaja, pelkkä numero tai sitten tuntematon numero. Ja jos en jostain syystä ennätä vastaamaan, niin sitten soitan kyllä aina takaisin.

Lehtimyyjät osaa olla ovelia :) Kerran yx lehtimyyjä soitti mammani kotipuhelimeen...Mä sit vastasin ja kerroin ettei mamma ole kotona ja palaa vasta illalla...Vaikka seiso mun vieressä :) No hetken päästä soi mammani känny johon vastasin...Siellä oli se sama lehtimyyjä *heh*

Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
en vastaa aina jos on vieras numero.ne on aina niitä saakelin kauppiaita mistä ei pääse millään eroon |O no nyt on tehty se kaupusteluesto niin ei oo kauppiaat soitelleet =)

muuten toissapäivänä soittelin jollekin (oon siis lehtimyyjä, vielä... en varmaan kauaa) jolla oli kauputteluesto päällä ollu jo monta vuotta. pyytelin anteeks ja ihmettelin pomolle miten se numero silti oli meidän listoilla. no kuulemma noi kaikki estot ei toimi känny numeroissa, vaan lankanumeroissa. eli jos huonosti käy niin estoista huolimatta saattaa saada noita puheluita.

Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:
en vastaa aina jos on vieras numero.ne on aina niitä saakelin kauppiaita mistä ei pääse millään eroon |O no nyt on tehty se kaupusteluesto niin ei oo kauppiaat soitelleet =)

muuten toissapäivänä soittelin jollekin (oon siis lehtimyyjä, vielä... en varmaan kauaa) jolla oli kauputteluesto päällä ollu jo monta vuotta. pyytelin anteeks ja ihmettelin pomolle miten se numero silti oli meidän listoilla. no kuulemma noi kaikki estot ei toimi känny numeroissa, vaan lankanumeroissa. eli jos huonosti käy niin estoista huolimatta saattaa saada noita puheluita.

juu tiiän ton.mut mulle ei oo enää tullu niit puheluita,ennen tuli vähintään 3xviikossa mikä oli musta ihan liikaa |O |O |O

juu tiiän ton.mut mulle ei oo enää tullu niit puheluita,ennen tuli vähintään 3xviikossa mikä oli musta ihan liikaa |O |O |O

ohhoh aika kummallista!! tiety onhan täällä suomessa kymmeniä eri puhelinfirmoja ja jos kaikissa on sun numero ollu niin.. :|

ohhoh aika kummallista!! tiety onhan täällä suomessa kymmeniä eri puhelinfirmoja ja jos kaikissa on sun numero ollu niin.. :|

yhdestä tietystä tuli suurin osa soitoista.eivät ymmärtäneet sit millään että en aio tilata lehtiä :/ ja sitten näitä miljoonia eri pillerien,kapselien ym tyrkyttäjiä... |O

Yhteistyössä