Eilen mä lopetin palstailu:D. Mutta oli pakko tulla taas prkle, kysyä. Onko joku ollut tänään Hm:ssa, nähnyt Versace ...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
takki: 249 euroa

laukku: 149 euroa

kaulakoru: 49 euroa

aika halvat Versace tuotteks:)

takki ja laukku oli viimeiset, takki mä melkein käsistä revinyt kun nainen sen katsoi, olen ilkeä:D:D

[QUOTE="xyz";25049447]Laukku näyttää kivalta, takki ehkä enemmän prätkätyyliä.. :)

Muttamutta, pidetäänkö näitä nyt Versace-tuotteina vaikka HM:iähän ne oikeastaan on? Mites laatu?[/QUOTE]

Minä olen ymmärtänyt, että ovat ihan samaa Versace-laatua kuin normaalit Versace-tuotteet.

Noh, kai se on et mistä tykkää, tuo takki on jotain niin horahtaa minun silmiini et huh, mut voi kai sekin toimia jossain yhteydessä..

Laukku on omalla tavallaan ihan jees..

Mut makuja on monia ja mistään muoti hössötyksistä tai design tuotteista ja vaatteista en oo ennenkään mitään ymmärtänyt joten paha se on huudella... :p

[QUOTE="vieras";25049491]Kuule nuo ei ole mitään laatutavaraa, vaan persaukisten markettilaatua.[/QUOTE]

ihan sama, mutta näyttää mulle täällä Suomessa edes yks Versace kauppa, niin varmasti tulen asiakaksi:wave:

7236163.jpg

Tää on jo niin noloo.

Itse katsoin jo mainoksia, että oikeastiko joku noita ostaa? Tiedän, minulla ei ole mitään tyylitajua, mutta ne mainoksen vaatteet ( sillä miehelläkin se puku ) yäk!

Varmasti jollekin hyväkroppaiselle sopiikin.

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;25049534:
yks mekko oli ihan kiva, mut mulla on jo saman tyylinen ja eikä raskaana viitti kauheesti ostaa, kun ei ne kumminkaan kohta mee mun päälle(ja sit tarvis odottaa siihen asti et synnytän).

mikä mekko

Yhteistyössä