eilen kylpylässä ajattelin että olen kyllä tosi lauta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lauta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lauta

Vieras
Olen 170 cm ja 67 kg. Kuppikoko b-kuppi. En tod.kaan ole itseäni koskaan kovin hehkeänä pitänyt,mutta eilen kylpylässä tajuson kuinka ruma olenkaan alasti. Selluliittiä on kauheasti,yök ja tissit on pienet ja kummallisen malliset.

Lähes kaikilla muilla naisilla oli kaunis kroppa,vaikka painoakin olisi ollut enemmänkin. Ainakin kuppikoko oli isompi ja rinnat kauniimman malliaet,sellaiset edes vähän roikkuvat. Minulla ei roiku oikeastaan lainkaan,osittain koon ja osittain mallin vuoksi.

Tervetuloa kerhoon. Mäkin olen joutunut hyväksymään sen tosiasian että rinnat ovat rumat. Ei siitä pääse mihinkään vaikka kuinka yritän selitellä. Muu kroppa vielä ehkä menettelee mutta rinnat ovat tyhjät, roikkuvat, nahkapussit joissa ei ole pyöreyttä lainkaan. En liioittele vaan todellakin ilman rintaliivejä mitään kohoumaa ei tule rintojen kohdalle ainoastaan pieni nännin nyppy tuossa 30cm solisluun alapuolella. Virallisten mittausten mukaan jo ylittää riippuvien rintojen rajan. Pussit ovat kaiken lisäksi täynnä raskausarpia. En tiedä mitä joku mies noista voisi olla mieltä kun yrittää puristaa ja iho vaan valuu sormien välistä...

Onneksi maailmassa on muutakin kun vaan tissit.

Mä en käy koskaan kylpylässä, mulla ei ole rintoja ollenkaan, kylkiluut vaan paistaa... muuten kyllä nätti kroppa, mutta en kehtaa näyttäytyä edes bikineissä

Niin. Roikkuvat tissit, tuo naisten ikiaikainen ulkonäköunelma.

Saisimpa minäkin kymmenen lyijykynää rintojeni alle talteen. Nyt on aina kynät hukassa, kun yksikään ei pysy.

Joo itsekin inhoan kylpylöitä ja uimahalleja, mutta lapsen takia niissä on käytävä.

Täytyy varmaan mennä salille. Saako kovalla salitreenillä selluliittiä pois?

Jokaisessa vartalossa on varmasti jotain hyvää.
Itse olen tämän asian kanssa tehnyt oman "matkani". Kun alastomia vartaloita on tarpeeksi iso joukko, siitä ei enää kukaan erotu, ei edukseen eikä huonossa mielessä. Siellä ei enää ole tätä tiettyä "kauniiden ihmisten porukkaa" ja sitten niitä joitakuita jotka jää ulkopuolelle.
Jokainen ihmiskroppakin on niin erilainen. Se on tosiasia. Ja silloin häviää myös arvostelu.

Viimeksi muokattu:
Voisitko syödä pääsi? Kuinka koville se ottaa kun pyöreämpi nainen on kauniimpi ja haluttavampi kuin kuiva lauta? Ymmärrän, että vituttaa jos on laihdutettu itsensä piloille median ryöpytyksessä (tietty vain ruokavaliolla, ei liikunnalla) ja sitten huomataan, että edustetaan kropalta sitä vähiten hienoa mallia?

[QUOTE="rapu";28118851]Sanoo isotissinen LIHAVA nainen.[/QUOTE]

Tosin, kyllä muakin joskus riepoo vähän se, että saan kyllä liikunnalla lihaksella muotoa ja rasvat vähiin, mutta tissejä edes jotenkin vain olemalla rasvainen, ja silloin kun rasvaa on tisseissä, sitä on sitten muuallakin...

Ratkaisu on rasvaa + plus liikuntaa.

Naisella vähärasvaisuus eli kuivakkuus ei ole kaunista.

[QUOTE="Vieras";28118948]Tosin, kyllä muakin joskus riepoo vähän se, että saan kyllä liikunnalla lihaksella muotoa ja rasvat vähiin, mutta tissejä edes jotenkin vain olemalla rasvainen, ja silloin kun rasvaa on tisseissä, sitä on sitten muuallakin...[/QUOTE]

Oli aika huvittavan näköistä kun 4henkisellä perheellä kaikilla oli saman näköiset/kuosiset uikkarit :laugh:
Musta turkoosit, äitillä ja tyttärellä ihan samanlaiset ja miehellä ja pojalla täysin saman väriyhdistelmällä, uimahousut jotka tietysti oli ihan samanlaiset molemmilla niin isällä kuin pojalla.

Kieltämättä pikku hymyn vivahteen sai kyseinen perhe kaikille kylpylässä muille olijoille.
Tosin muutamat jäi kyllä monttu auki tuijottamaan tätä huvittavaa näkyä.

Tuli ihan mieleen vanhat mummot ja papat keille tärkeää saada samanlaiset tuulipuvut joskus -80 luvulla :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja eräs oikeasti lauta;28118890:
Mä en käy koskaan kylpylässä, mulla ei ole rintoja ollenkaan, kylkiluut vaan paistaa... muuten kyllä nätti kroppa, mutta en kehtaa näyttäytyä edes bikineissä

no ei siinä sitte kauheesti tissejä tarviikkaan. :confused:

Joillekin ei vaan tule isoja tissejä vaikka kuinka lihoisi. Sähän olet normaalipainoinen. Eli sulla on kuitenkin hyvä kroppa. Ei ne tissit ole kuin yksi asia.

Mulla on isot tissit mutt ei ne ole mua onnelliseksi tehty vaan ihan muut asiat.

Mun mielestä pienet rinnat on kauneimmat. Yksi syy miksi tunnen raskausaikana itseni tukevaksi valaaksi, on rintojen kasvu. Normaalisti ne on melkein tarpeeksi pienet. :D
Toivottavasti tämän jälkeen mulla on sellaset naiselliset ja ns sporttiset rinnat. Raskaus voi viedä sen vikan sentin minkä vielä haluaisin niistä pois. :)

Pitää vaan hyväksyä se mitä on.

Mulla on rasvaprosentti n. 15-16, tissejä ei tosiaan ole. Mut six pack näkyy ;) Toki olisi kiva olla vähän "pehmeämpi" mut ei voi minkään, liikuntaa ei voi lopettaa eikä enempää voi syödä. Näillä mennään eikä se harmittelemalla mihinkään muutu.

Mun mielestä pienet rinnat on kauneimmat. Yksi syy miksi tunnen raskausaikana itseni tukevaksi valaaksi, on rintojen kasvu. Normaalisti ne on melkein tarpeeksi pienet. :D
Toivottavasti tämän jälkeen mulla on sellaset naiselliset ja ns sporttiset rinnat. Raskaus voi viedä sen vikan sentin minkä vielä haluaisin niistä pois. :)

Antaudun kyllä puukon alle, kunhan lapsiluku viimein täysi. Mikään määrä liikuntaa tms. ei tee näistä k-kupeista nättejä, söpöjä, pieniä.

Yhteistyössä