T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
[QUOTE="Freefall";26349674]
Mitäs vittua sä nytkään tässä roikut, kun et osaa muuta kun paskaa vääntää?
Mä ehdotin sitä sähköhoitoa eilen, ja ihmttelen että sulle ei ole stä ehdottettu? On tehokkaampi, kun lääkkeet. Ja vaikuttaa heti. Lähimuisti menee hoitojen aikana, mutta se on aika mielenkiintoistaItse olin sähköissä viimekuussa
se o semmoista, keskustelupalstalla.
se o semmoista, keskustelupalstalla.
Asutko pienellä paikkakunnalla? Kannattaa muuten osata "iskeä nyrkkiä pöytään" tässäkin asiassa..Kysyppäs siitä sähköhoidosta seuraavalla kerralla
No, mulla on aivan samat fiilikset ja tilanne. Mutta mä yritän ja yritän pysyä hengissä, lapsen ja koiran takia. Käyn lenkillä vaikka miten vitussa tökkis, käyn kaupassa vaikka miten vitun tökkis, käyn koiraa kusettamassa vaikka miten tökkis jne.
Mitään hyvää mun elämässä ei tapahdu, päinvastoin. Mutta pakko on jaksaa. Vaikkei jaksa.
Oletko sellainen "kiltti", joka ei hirveästi ota kantaa heidän sanomisiin, tai päätöksiin?
Mä oon aika tiukkaankin sanonut mielipiteeni, mutta olen sellainen muutenkin. Että se ei ole tässä vakavassa masennuskessa mihinkään onneksi kadonnut
Oliko niin että sua on kiusattu, vai muistanko väärin?
No, mulla on aivan samat fiilikset ja tilanne. Mutta mä yritän ja yritän pysyä hengissä, lapsen ja koiran takia. Käyn lenkillä vaikka miten vitussa tökkis, käyn kaupassa vaikka miten vitun tökkis, käyn koiraa kusettamassa vaikka miten tökkis jne.
Mitään hyvää mun elämässä ei tapahdu, päinvastoin. Mutta pakko on jaksaa. Vaikkei jaksa.
Näin kävi mullekkin, että kaikkea paskaa sattui. Mutta en jäänyt asioita käsittelemään. Vaan puskin hulluna töitä, ja opiskelin kaikki illat, ja viikonloput.
Sitten vaan tuli se romahdus, eräänä työpäivänä. Ja mulle tuli puun takaa diagnoosi -vakava masennus- Työkyky meni, ja perustoimmot meni kuukausiksi.
Edelleen olen sairaslomalla, ja päivät ovat todella vaihtelevia