Eilen kerroin ettei jaksaisi enää elää....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tired
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tired

Vieras
Tässä laulunsanat jotka joteskin kertoo fiiliksestä, ismoa ja kriisistä kriisiin:

Ei auta peräruiskeet,
Ei poisto amalgaamin.
Ei tv-shopin tyynykään, se anatoominen.
Ei auta voimajooga,
Ei auta sorkkarauta.
Ei auta ruoho eikä aerobic.
Yritin myös nyrkkeilyä, bodausta ja pyöräilyä.
Meditoin ja paastosin ja uin ja rakastuin ja
Opiskelin kieliä ja luin filosofiaa.
Harrastin runoutta ja teatteria.

Sänkyyn kömmin allapäin, en saa nyt unta, en.
Olen ystävien kesken yksinäinen.
Aamulla en jaksa nousta päivään hilpeään,
Olen liian hauska yrittämäänkään.

Mut mä liikun kriisistä kriisiin, kuljen komein askelin.
Tahdon, ettei mikään ois kuin ennenkin.
Kuljen kriisistä kriisiin, enkä löydä apua.
Onnen sirpaleet mua haavoittaa ja saa
Kriisiin.

Ei auta bingolotto,
Ei auta viinan otto.
Ei auta jumalauta, ei. Mitä mä teen?
Teen retken meren rantaan, tuulipuku suojan antaa.
Ulkoiluhan rauhoittaa, sehän on hauskaa.
Syön piirakan, kiroan sen makua.
Vedän keuhkoihin merituulen löyhkäävän hien.

Ja mä liikun kriisistä kriisiin, kuljen komein askelin.
Tahdon, että kaikki ois kuin ennenkin.
Kriisiin.

Kriisistä kriisiin, kuljen komein askelin.
Tahdon, ettei mikään ois kuin ennenkin.
Kriisiin.

Oliko niin että lääkärin mielestä et ole masentunut? Oletko tehnyt netissä olevia masennustestejä? Beckin masennustestiä käyttävät monet lääkärit ja psykiatrit.

Oletko käynyt psykiatrilla?

Oliko niin että lääkärin mielestä et ole masentunut? Oletko tehnyt netissä olevia masennustestejä? Beckin masennustestiä käyttävät monet lääkärit ja psykiatrit.

JEp, tehty. saan aina pisteet jotka kertoo vaikeasta masennuksesta. Silti tää lekuri vaan sanoo etten vaan osaa ottaa onnea vastaan ja etten haasta itseeni tarpeeksi elämässä.

Edellinen lekuri kyllä diagnosoi minulle vaikean masennuksen, siihen sivuun vahvoja piirteitä mm. epävakaasta persoonallisuudesta ja muutamasta muusta "kivasta".

Elämä on suuri
sinulle juuri
sinut taitelijaksi luotiin
sulle runosuoni suotiin
ja manalan mieli
kyykäärmeenkö kieli
etkö usko että voit saada aikaan
vaikka ryhtyä mihin taikaan
silmät sokeat avaa
maailmalle ravaa
joku sinua tarvita voi
ei silloin itsekkyyden kello saada soi.
mene jo sieltä suosta pois
niinkuin kiire sulla jo ois.
ei elämä sulle mukavuutta lupaa
tulee vielä monta kertaa lunta tupaa
mut miksi ruikuttaa
kun voit laulujaskin luikuttaa.

[QUOTE="aapee";26349604]JEp, tehty. saan aina pisteet jotka kertoo vaikeasta masennuksesta. Silti tää lekuri vaan sanoo etten vaan osaa ottaa onnea vastaan ja etten haasta itseeni tarpeeksi elämässä.

Edellinen lekuri kyllä diagnosoi minulle vaikean masennuksen, siihen sivuun vahvoja piirteitä mm. epävakaasta persoonallisuudesta ja muutamasta muusta "kivasta".[/QUOTE]

[QUOTE="jupe";26349613]Elämä on suuri
sinulle juuri
sinut taitelijaksi luotiin
sulle runosuoni suotiin
ja manalan mieli
kyykäärmeenkö kieli
etkö usko että voit saada aikaan
vaikka ryhtyä mihin taikaan
silmät sokeat avaa
maailmalle ravaa
joku sinua tarvita voi
ei silloin itsekkyyden kello saada soi.
mene jo sieltä suosta pois
niinkuin kiire sulla jo ois.
ei elämä sulle mukavuutta lupaa
tulee vielä monta kertaa lunta tupaa
mut miksi ruikuttaa
kun voit laulujaskin luikuttaa.[/QUOTE]

ihana :)

[/B]

Ai että mua kyrsii tällaset vastaukset!!! Selvästikkään ei ole tietoa faktoista. ihan kun sinne hoitoon mentäis noin vaan!!

Sano nyt viisaana, että minne hoitoon ap;n pitäis mennä?

Anta kyrsiä, yksi lysti.

Jos jaksaa tällaisen sepustuksen kirjoittaa nettiin, niin jaksaa varmasti tilata vaikka taksin ja mennä päivystykseen pyytään apua. Lääkitys kuntoon, siinä ei ismo Alanko auta.

tsemppiä! murheet on tehty ihmistä varten. ja ilotkin. Masennus on osa elämää, musta mörkö, olkoot sitten seuranamme jos kerta ei mene pois. Miksi sitä turhaan ajaakaan, voihan sillä olla jotain asiaa? :)

Anta kyrsiä, yksi lysti.

Jos jaksaa tällaisen sepustuksen kirjoittaa nettiin, niin jaksaa varmasti tilata vaikka taksin ja mennä päivystykseen pyytään apua. Lääkitys kuntoon, siinä ei ismo Alanko auta.

Voi elämä :laugh: jos olisit lukenut ap;n kirjotuksia, niin tietäisit, että kaikkia mahdollisia lääkkeitä on kokeiltu. Luuletko tosiaan, että lääkkeet on aina se parantava voima, ja pika-apu?

Mitä ne päivystyksessä pystyy enemmän, mitä 2 lääkäriä ei ole pystynyt?

[QUOTE="aapee";26349617]Kyllä kyllä. Hoitava lääkärini on psykiatri.[/QUOTE]

Jos ei lääkkeet ole tehonneet, niin millainen hoitosuunitelma on tehty? Oliko niin, ettet käy säännöllisesti terapiassa?

Mäkään en ole lukenut ap:n tarinaa, tiedän, että lääkäreillä ei ole paljon tarjota, ja lääkkeet voivat joskus auttaa johonkin mutta... eivät ne taitelijan sielua voi muuttaa. Miten saisit sen pimeyden purkkiin ja alkaisit vain robottina ulkoilemaan, tekemään oikeita asioita, omene päivässä ja yksi unelma huomiselle, jonka toteutat. Ja mitä sitten masennuksesta, ehkä kannat vääryyksiä matkassasi joita ei voi heittääkään heti pois. Toivottavasti haluat hyvää itsellesi ja toisille, se auttaa eteenpäin.

Mä ehdotin sitä sähköhoitoa eilen, ja ihmttelen että sulle ei ole stä ehdottettu? On tehokkaampi, kun lääkkeet. Ja vaikuttaa heti. Lähimuisti menee hoitojen aikana, mutta se on aika mielenkiintoista ;) Itse olin sähköissä viimekuussa

Voi elämä :laugh: jos olisit lukenut ap;n kirjotuksia, niin tietäisit, että kaikkia mahdollisia lääkkeitä on kokeiltu. QUOTE]

Voi elämä itselles, jos luulet että on aikaa / mielenkiintoa roikkua täällä joka päivä päivystämässä ja kirjaamassa ylös jonkun mt-potilaan kirjoituksia.

No mitä hittoa sitten tulet kiukkuilemaan siihen jos et kerta tiedä asiaa?

Voi elämä :laugh: jos olisit lukenut ap;n kirjotuksia, niin tietäisit, että kaikkia mahdollisia lääkkeitä on kokeiltu. QUOTE]

Voi elämä itselles, jos luulet että on aikaa / mielenkiintoa roikkua täällä joka päivä päivystämässä ja kirjaamassa ylös jonkun mt-potilaan kirjoituksia.

Mitäs vittua sä nytkään tässä roikut, kun et osaa muuta kun paskaa vääntää?

[QUOTE="jupe";26349640]tsemppiä! murheet on tehty ihmistä varten. ja ilotkin. Masennus on osa elämää, musta mörkö, olkoot sitten seuranamme jos kerta ei mene pois. Miksi sitä turhaan ajaakaan, voihan sillä olla jotain asiaa? :)[/QUOTE]

Luiksä eileisen ketjuni? tällä mun ahdistuksella kun tuntuu olevan liikaa asiaa... :(