Eilen kaupan kassajonossa...

  • Viestiketjun aloittaja poing
  • Ensimmäinen viesti
jutila
Meidän kauppareissu on melkee sotilasoperaatio,yks kärry ja 2 lasta per aikuinen,hajaanutaan ostaa mitä tarvii ja kohdataan sitten kassalla.Siitä sitten yks latoo ja toinen pakkaa,kun kärryt on tyhjät,pakataan yhessä loppuun.Mä jaan maksamaan ja ukko lähtee viemään koko revohkaa autolle.Näin saadaan minimoitua ressi ja aika..sekä täystuhojen aiheuttama vahinko: )
 
Meillä minä käyn enimmäkseen yksin kaupassa. Ja ladon tavarat kassiin vasta kun olen maksanut. :xmas:
Sillon ku yhdessä käydään, ni vaihtelee ihan kumpi maksaa ja kumpi pakkaa. Yleensä mies kantaa sitte kassit, tai antaa kevyemmän mulle. Se on herrasmies ainaki joskus. :D
 
vieras
Joku muukin näemmä miettii jo missä järjestyksessä latoo tavarat hihnalle. Mä laitan ekaksi muovipussit ja sitten tavarat hihnalle suunnilleen siinä järjestyksessä kuin haluan ne kasseihin.

Joskus avulias kassa menee työntämään jotain tavaroita hihnan sivuun, etteivät lyttäänny tai jotain, ja sitten mun systeemini menee ihan sekaisin, kun tavarat tulee väärässä järjestyksessä ja joutuu lähtemään kurkottelemaan tavaroita hihnan toisesta päästä.

Tai sitten kassa ei ota niitä päällimmäisenä olevia pusseja (joskus heitän ne viimeisenä siihen ekojen tavaroiden päälle, kun en muista heti alussa ottaa niitä). Ja sitten ei pääse pakkaamaan.
 
kettukarkki
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
[Niin ja jos oikein nopea haluaa olla, voi kassalle vaan huikata, että "kaksi muovikassia". Niihinkin on pikakoodit olemasa. ;-)
Hih, meillä ei oo edes kiire mutta huikkaan aina ' viisi muovikassia' ja kävelen pakkaamaan kun mies latoo ostoksia hihnalle. Vähänkö me ollaan edistyksellisiä ;) :D
 
Terhi
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
meillä mä meen aina pakkaamaan,mies latoo ne siihen hihnalle ja maksaa :D me ollaan kyllä supernopeita aina siinä kassalla,että ei voi kyllä ainakaan valittaa että kenenkään tukkeeksi jäätäis :whistle:
Näin meilläkin.. Meillä on opittu järjestys, mitkä ekaks hihnalle, että pakkaus sujuu nopeasti ja helposti.
 
hellu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ja voi että mua ärsyttää ne ihmiset joilla on paljon ostoksia ja sillä aikaa kun kassa niitä hinnoittelee niin seistaan vaan siinä eikä edes pakata samalla!
No sitten vihaat muakin. Lidl on ainoa paikka missä pakkaan tavarat takaisin kärryyn ennen maksamista. Siis jos olen yksin liikenteessä. Jos perheen voimin, niin sitten siirryn pakkaamaan, kun meidän tavaroita alkaa tulla.

 
Alkuperäinen kirjoittaja miekii:
Mua ärsyttää ne ihmiset, jotka pakkaa ostoksiaan ja alkavat vasta kaivelemaan lompakkoa laukun pohjalta siinä vaiheessa kun kassa sanoo summan... siinä sitten koko jono odottelee josko täti/setä sais maksettua... mun mielestä sillon ku kassa sanoo summan - pitää olla rahat tai kortti jo valmiina... :)
Niin muakin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Terhi:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
meillä mä meen aina pakkaamaan,mies latoo ne siihen hihnalle ja maksaa :D me ollaan kyllä supernopeita aina siinä kassalla,että ei voi kyllä ainakaan valittaa että kenenkään tukkeeksi jäätäis :whistle:
Näin meilläkin.. Meillä on opittu järjestys, mitkä ekaks hihnalle, että pakkaus sujuu nopeasti ja helposti.
meillä on kans tietty järjestys :D
 
Me ollaan sotilaallisen nopeita kaupassa kävijöitä :LOL: Varisnki toi kassavaihe. Yhdesä ladellaan tavarat hihnalle tiettyyn järjestylseen että on helppo ja nopea pakata. Mie meen sopivassa kohtaa pakkaamaan ja mies maksaa. Yleensä pussit on lähtövalmiit kun mies pääsee maksuhommista. :D

En tiä onko jollaki naurattanu ku kattellu meitä kaupassa. Mie lykin kärryjä ja singahtelen kärryn kanssa sinne tänne. Mies käy välissä kysymässä, että mitä hän nyt hakee ja singahtaa teilleen. Vartissa ollaan kassalla. :whistle:
 
Me mennään peräkkäin kassalle ja kumpikin maksaa omansa erikseen. Mä tosin välillä hellyn, ja sanon että pistä samaan, jos miehellä on vaan pikkuostokset ;) Kaupassakin haahuillaan ihan eri teitä, kun kumpikaan ei syö yleensä mitään, mistä toinen pitää, ja kassalla taas törmätään =)
Mies yleensä pakkaa, hän ei tykkää kun mä laitan aina epähuomiossa salaatit ja tomaatit maitopurkkien alle jne...
 
Me käydään todella harvoin yhdessä kaupassa, mut jos semmoinen ihme pääsee tapahtumaan, isä huolehtii lapsista ja latoo niiden kanssa tavaraa toisessa päässä kasseihin, mä ladon tavarat kärrystä hihnalle ja maksan. Tai no, lapset poukkoilee siinä valissä, mut ne saattaa lähteä iskän kanssa edeltä ulos, jos tunnelma käy hankalaksi.
 

Yhteistyössä