Eilen illalla kirjoitin tuosta koirasta kun se vaan haukkuu mulle....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höh....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

höh....

Vieras
Niin sama meno jatkuu edelleen. Yleensä se on hiljaa kun sille pari kertaa sanooo että hiljaa tai ei hauku! Nyt perkele vaan kyttää ja räksyttää, nuolee jalkaa ja seuraa joka ikiseen paikkaan mihin menen. Jos menen vessaan laitan oven kii niin koira jää oven taakse haukkumaan. Mikä sillä on???

se siis nuolee mun jalkaa ja mua koko ajan, jos istun niin se tulee mun jalkoja nuoleen ja jos kävelen se vaan röksyttää mun perässä tai jos istun ja ei oo jalkoja maassa niin se räksyttää ja vahtaa!!

oon ollu niin kärtyinen tänään että meinasin jo alotuksen laittaa että onko normaalia olla ennen synnytystä kärtyinen:D oikeesti raivoan koko ajan ja lapsilel huudan:(

Se lepyttelee sua, kun oot äkänen.. sä oot laumanjohtaja ja sun pitäs olla se joka tietää miten homma toimii. Omalla hermoilullasi saat muutkin hermoilemaan ja koira nuolee sua (kirjaimellisesti) koska on koira ja varmistaa toiminnallaan sen ettei häntä ajeta pois laumasta ja jää ilman ruokaa ;)

ai... no on se liikkunut ihan normaalisti:) ja oon kyllä niin väsynytkin että kärtyisyys voi johtua siitäkin... En tiiä yleensä tuo on lepponen koira ja makoilee ja kattelee vaan,mut eilen ja tänään koko ajan jopa repii housun lahkeesta siis tarttuu hampailla kii ja haukkuu...jei kohta jaksa kun syödäkään ei saa ja ihme kun ei usko. jos sillä itellä on joku huonosti?saanut on ruokaa,leikkiä,lenkkeilyä siis kaikkea mitä on vuoden aikana normaalistikin saanut osakseen..

Uusimmat

Yhteistyössä