Eilen haamuviiva ja tänään tiputtelua

Otin reilu kuukaus sitten je-pillerin, kun kumi jäi sisälle kesken seksin. Viikko pillerin oton jälkeen tuli normaalit menkat.

Nyt menkat on taas melkein kuukauden myöhässä ja sen vuoksi tein eilen rfsu:n raskaustestin. Aluksi testissä ei näkynyt kuin yksi viiva, mutta pian (20-30min) testiin ilmestyi toinen, punertava haamuviiva, joka erottui heikosti, mutta myös avomies sen näki (aika samanlainen kuin tässä googlaamassani kuvassa http://www.vauva.info/foorumi/uploads/monthly_02_2014/post-8797-0-86126400-1391526874.jpg). Kyseinen viiva tosin katosi myöhemmin eilen.

Säikähdin ja ajattelin tehdä aamupissasta uuden testin (eilen tein tuon kyseisen testin illalla). Huomasin kuitenkin pyyhkiessä pari nuppineulan kärjen kokoista punaista veripisaraa sekä hieman ruskeaa limaa(?). Ajattelin, että menkat ne vain alkavat.

Huomasin töissä, ettei menkat olleetkaan alkaneet normaalisti. Yleensä ne alkavat erittäin kipeinä ja runsaina heti ensimmäisenä vuotopäivänä. Nyt jokaisella vessakäynnillä on tullut ainoastaan vähän ruskeaa limaa pyyhkiessä ja mitään menkkakipuja ei ole. Olen miettinyt, että jos menkat eivät ala kunnolla tämän päivän aikana, teen aamulla sen testin.

Onko tommoset vilahtavat haamuviivat yleisiäkin vai mistä tässä voi olla kyse? En usko, että je-pilleri vaikuttaa enää.
 
T
Haamuviiva, jossa on väriä, on positiivinen. Tuossa kuvassa on jo selvä positiivinen... Vääriä positiivisia ei ole, paitsi joidenkin lääkkeiden kanssa/muistaakseni joissain syövissä/kasvaimisissa?
Tuota mä olen tässä vähän jännäillytkin... Parempi varmaan testailla vielä aamulla uudestaan toinenkin testi. Ihmetyttää vaan toi ruskea vuoto
 

Yhteistyössä