Eilen baarissa nähtyä, pienet pupillit???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huumehörhöjäkö liikkeellä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No oli trollia tai ei niin vastataan.
Käyttäytyikö henkilö sitten jotenkin asiattomasti? Kyllä noita pupilleja on ihan eri kokoisia eri ihmisillä ja voin sanoa, että kannattaa vastaavaisuudessa kiinnittää huomiota enemmän niihin isoihin pupilleihin. Niitä näkee nimittäin helvetisti enemmän. Olen kyllä kiitollinen etten ole sinun naapurisi :D Kai ilmoitat myös jokaisesta CP-vammaisesta hälytyskeskukseen koska henkilö saattaakin olla humalassa?

Hei!

Olen ihan tavallinen viisikymppinen nainen, jolla on pienet pupillit. Kerran kysyin silmälääkäriltä asiasta. Ei osannut vastata mitään. Olen kuullut, että jos sairastaa vaikka MMS-tautia niin on pienet pupillit. Ei ole sellaistakaan todettu.

Vetäisin kyllä kuonoon sitä, joka tälläsen takia hälyttäs poliisin. Turpaan antamisen jälkeen olis ehkä aiheellista keskustella poliisin kanssa.

Kaikkee paskaa sitä näkee......vaikka on pienet pupillit.

Hapoissa kulkevilla on pienet pupillit hämärässä (LSD jne). Sellaisia ihmisiä kannattaa välttää. Helsingin poliisille tuli tästä syystä käyttöön aikoinaan sellaiset luodit, jotka eivät vain mene kehon läpi, vaan leviävät siten, että hyökkääjä pysähtyy siihen paikkaan. Miksi? Siksi, että sopivasti psykoottinen, hapoissa oleva hörhö tulee päälle vaikka siihen ampuisi lippaallisen penetroivia patruunoita (kivun tunne puuttuu).

Laajat pupillit kertovat taas ruohon polttajasta ja ovat yleensä hyvin rauhallisia "maailma on ihan paikka elää"-tyyppisiä ihmisiä.

Hei!

Olen ihan tavallinen viisikymppinen nainen, jolla on pienet pupillit. Kerran kysyin silmälääkäriltä asiasta. Ei osannut vastata mitään. Olen kuullut, että jos sairastaa vaikka MMS-tautia niin on pienet pupillit. Ei ole sellaistakaan todettu.

Vetäisin kyllä kuonoon sitä, joka tälläsen takia hälyttäs poliisin. Turpaan antamisen jälkeen olis ehkä aiheellista keskustella poliisin kanssa.

Kaikkee paskaa sitä näkee......vaikka on pienet pupillit.
terve täälläkin, ei lääkityksiä ja pienet pupillit aina.

Yhteistyössä