eilen aamulla ja päivällä testit näytti plussaa, tänää illalla negaa??

mä oon kanssa sellanen joka testaa montakertaa..tein samanapäivänä kolme testiä. kaks näytti plussaa mutta predictor negaa. ja samanlailla ressasin ku sä nyt. vauva tuli kuitenkin! positiivinen tulos ei oo koskaan väärä,mutta negatulos voi olla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
mä oon kanssa sellanen joka testaa montakertaa..tein samanapäivänä kolme testiä. kaks näytti plussaa mutta predictor negaa. ja samanlailla ressasin ku sä nyt. vauva tuli kuitenkin! positiivinen tulos ei oo koskaan väärä,mutta negatulos voi olla.
Mä tein kans noin :D Eka tein apteekin oman -> haamu, predictorin -> nega :| ja sitten vielä paniikissa apteekin oman -> selkeempi haamu..

Ja jotta ois ollu ihan varmanvarma niin vein vielä näytteen tk:hon.. :ashamed: :D
 
se utelias
Kyllä munkin mielestä toi apteekin oma on aivan selvä plussa. Ja se testi on mun mielestä luotettava. Ei ole koskaan mulle vääriä plussia tai edes haamun haamuja näyttänyt. Tosta liuskatestin luotettavuudesta voidaan olla montaa mieltä.
Varovaiset onnittelut :)
 
raskaana oot mutta
Alkuperäinen kirjoittaja katalin:
kirjottelin tossa just miehelle ja haaveilin......mennää ens vuonna syyskuussa naimisiin, heinäkuu ois just täydellinen aika saada toukka syliin... VAIKKA joo, mitä vaan voi tapahtua. mut silti... haaveilla saa :)
hassusti teet tuon smilen :) pistä ensin silmät ja sit suu :D
 

Yhteistyössä