Ihanko meinaat että tulee suorana kauhukeittiö..Alkuperäinen kirjoittaja Kiraki:Oli ihan pakko kaivaa tää keskustelu ylös ku eihän sitä kauhukeittiöö voi tänään tullakaan ku se itse SIR oli kattomassa formuloita maclaren tallissa :snotty:
no tottakai!Alkuperäinen kirjoittaja nedra:Ihanko meinaat että tulee suorana kauhukeittiö..Alkuperäinen kirjoittaja Kiraki:Oli ihan pakko kaivaa tää keskustelu ylös ku eihän sitä kauhukeittiöö voi tänään tullakaan ku se itse SIR oli kattomassa formuloita maclaren tallissa :snotty:
Siis etkö muka oo tienny? :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja nedra:Ihanko meinaat että tulee suorana kauhukeittiö..Alkuperäinen kirjoittaja Kiraki:Oli ihan pakko kaivaa tää keskustelu ylös ku eihän sitä kauhukeittiöö voi tänään tullakaan ku se itse SIR oli kattomassa formuloita maclaren tallissa :snotty:
:headwall:Alkuperäinen kirjoittaja nedra:Ihanko meinaat että tulee suorana kauhukeittiö..Alkuperäinen kirjoittaja Kiraki:Oli ihan pakko kaivaa tää keskustelu ylös ku eihän sitä kauhukeittiöö voi tänään tullakaan ku se itse SIR oli kattomassa formuloita maclaren tallissa :snotty: