Eiks ookki hassua...

Hölmölän-iita

Aktiivinen jäsen
30.04.2005
2 294
0
36
joo no toi nyt oli vaan hölmö otsikko, saaden ehkä inmisten huomion, saaden tähän kommentteja.

Tuntuu kauhealta....tää syöpä mikä mikolla, oli uusiutuu hirveän helposti...vaikka sen saa nujerrettua "helposti".

Se pelko vaan jää siin sisuksiin, aina kun mikko sairastuu niin ajattelee, että onko tämä "vain" flunssa" vai sitten vakavampaa..

Toivoisin , että olis sellanen on/off näppäin jolla sais huolet pois...

Mutku ei oo, meillä kellään varmaankaan.

Mutta, koittakaahan ihmiset löytää elämästä kivoja iha arkisia asioita, eiköstä juu.

Mutta , hyvää lauantaita!

:hug: "tiedän" tunteen,äidilläni oli henkitorven syöpä,joka piti leikata kahdesti..aikaa siitä on nelisen vuotta ja terveen paperit sai,mutta silti joskus mietityttää,että mitäs jos uusii..kun ei voi leikata enää,jos uusii.. :/

Ihan ymmärrettävää että asia on aina jollain tavalla mielessä, siellä jossain taka-alalla.

Mun veljellä oli kolminkertainen aivoverenvuoto pari vuotta sitten, 25-vuotiaana, ja kyllä minä sekä mun vanhemmat joka kerta mietitään että onkohan taas jotain vakavampaa kyseessä kun veljellä on päänsärkyä tai väsymystä :/ . Kovin pitkää ikää hänelle tuskin on luvassa, mutta saisi tuo vielä ainakin 30 v meidän riesanamme olla :D

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
:hug: mä ymmärrän sun pelkosi hyvin, vaikka mulla syöpää sairastanut oli "vain" ystävä. hyvää lauantaita teillekin!

Aina...kun mikko on sairas...ni pelko iskee..ja ihan muutenkin..normaalissa elämässä.. :/ :/ :/

Ei se varmaan ikinä lähe tää peloko pois...

Niinpä, se taitaa kyllä kuulua jokaisen syöpää sairastaneen läheisen elämään tuo pelko uusiutumisesta.. Ei voi kun elää päivä kerrallaan ja nauttia siitä yhdessä olosta mahdollisimman paljon :) :hug:

Varmastihan se aina on peikkona siellä taka-alalla, jos on joskus vakavan sairauden läpi käynyt...

asiasta kymmenenteen, onko tuo rohviilissa oleva kultsinpentu se sama, joka jo isona siinä ohjelmassa juoksenteli :)

Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:
Varmastihan se aina on peikkona siellä taka-alalla, jos on joskus vakavan sairauden läpi käynyt...

asiasta kymmenenteen, onko tuo rohviilissa oleva kultsinpentu se sama, joka jo isona siinä ohjelmassa juoksenteli :)

Ei ole, tämä on ihan uusi "vauvva". :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:

Ei ole, tämä on ihan uusi "vauvva". :heart:

Oi oi, ne on niin ihania :heart: ai tää on se viides :D

:hug: Syöpä on ikävä sana.Kun sen on sairastanut pelko on mittaamattoman suuri.Itselläni ei ketään läheistä sairastanut.Mutta olen asiasta paljon kuullut.Pitää vain nauttia päivästä jokaisesta perheenä.Ja yrittää olla antamatta pelolle vallan.Voimia.Tähän väliin kommentoin vielä kun ohjelmaa katsoin.Remontin jälki oli upea.Perheenne myös mahtava lapsineen :D .
Jaksuja perheellenne :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
:hug: mä ymmärrän sun pelkosi hyvin, vaikka mulla syöpää sairastanut oli "vain" ystävä. hyvää lauantaita teillekin!

Aina...kun mikko on sairas...ni pelko iskee..ja ihan muutenkin..normaalissa elämässä.. :/ :/ :/

Ei se varmaan ikinä lähe tää peloko pois...

eiköhän se elä siel takaraivossa vaik yrittäis välillä unohtaa :hug:

Yhteistyössä