Rollolainen
Mun mies sanoi että ihme sotkuja tekin syötte. MAidon kanssa kuulemma syöpi, ihan ninkuin murot
No, herkkunsa kullakin
No, herkkunsa kullakin
heh, mä taas tykkään tehdä weetabixista puuroa jugurtin avullaAlkuperäinen kirjoittaja METSOLA:wetabixin ja murot syön aina maidon kanssa, en osaa syödä muroja esim mehukeiton kanssa. Keitto keittona
mä oon ja oli silloin lapsena hyvän makuista. sokeria piti myös laittaa sekaanAlkuperäinen kirjoittaja Lillu:Maidon kanssa ainakin noi myslipatukat. Aika sotkuista jos alkais tunkeen johki viilipurkkiin... :/ Btw, emppu, ootko syönyt koskaan talkkunaa piimän kanssa? Äklön näköistä, mutta hyvää
Niin olikin sokeri! Ja silloin oli piimäkin vain sitä rasvaista.Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:mä oon ja oli silloin lapsena hyvän makuista. sokeria piti myös laittaa sekaanAlkuperäinen kirjoittaja Lillu:Maidon kanssa ainakin noi myslipatukat. Aika sotkuista jos alkais tunkeen johki viilipurkkiin... :/ Btw, emppu, ootko syönyt koskaan talkkunaa piimän kanssa? Äklön näköistä, mutta hyvää
Pirkan myslit menee sellasenaan, ainakin omena-kaneli.Alkuperäinen kirjoittaja uuniomena:Jaa, mä syön vaikka ilman mitään maitoja ja jugurtteja...