S
She-na THE STRANGER
Vieras
Meidän 3v kuopus kattelee Liisa ihmemaassa -kirjaa ja väittää että ne kaikki otukset on möppöläisiä! Onko se joku olemassa oleva hahmo tai jotain, vai keksikö tuo tyttö ihan omasta päästään? 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen::wave: Juu, täällä! En tiedä onko Liisa Ihmemaassa möppöläisiä. Esikoinen on sanonut kuopusta möppöläiseksi alusta asti. En tiedä mistä hän sen on keksinyt, mut siitä mä nikin kehittelin. =)
Alkuperäinen kirjoittaja ku tuli puheeks:Meillä esikoinen 4v höpöttää jostain apsi deisistä?
Sanokaa et se on vaan joku hahmo jostain lastenohjelmasta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja She-na THE STRANGER:Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen::wave: Juu, täällä! En tiedä onko Liisa Ihmemaassa möppöläisiä. Esikoinen on sanonut kuopusta möppöläiseksi alusta asti. En tiedä mistä hän sen on keksinyt, mut siitä mä nikin kehittelin. =)
Ei tuossa Liisa -kirjassa ainakaan niitä ole, mietin vain että onkohan jossain tv-ohjelmassa.. Hauska ja herttainen nimi joka tapauksessa!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen:Kun kotiuduin kuopuksen kanssa synnäriltä, esikoinen tökkäsi kuopusta nenään ja sanoi: "Mun möppöläinen!". :heart: