Eikös täällä olekin nikki möppöläinen? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja She-na THE STRANGER
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

She-na THE STRANGER

Vieras
Meidän 3v kuopus kattelee Liisa ihmemaassa -kirjaa ja väittää että ne kaikki otukset on möppöläisiä! Onko se joku olemassa oleva hahmo tai jotain, vai keksikö tuo tyttö ihan omasta päästään? :D

:wave: Juu, täällä! En tiedä onko Liisa Ihmemaassa möppöläisiä. Esikoinen on sanonut kuopusta möppöläiseksi alusta asti. En tiedä mistä hän sen on keksinyt, mut siitä mä nikin kehittelin. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen:
:wave: Juu, täällä! En tiedä onko Liisa Ihmemaassa möppöläisiä. Esikoinen on sanonut kuopusta möppöläiseksi alusta asti. En tiedä mistä hän sen on keksinyt, mut siitä mä nikin kehittelin. =)

:D Ei tuossa Liisa -kirjassa ainakaan niitä ole, mietin vain että onkohan jossain tv-ohjelmassa.. Hauska ja herttainen nimi joka tapauksessa! :D

Alkuperäinen kirjoittaja She-na THE STRANGER:
Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen:

:D Ei tuossa Liisa -kirjassa ainakaan niitä ole, mietin vain että onkohan jossain tv-ohjelmassa.. Hauska ja herttainen nimi joka tapauksessa! :D

Kun kotiuduin kuopuksen kanssa synnäriltä, esikoinen tökkäsi kuopusta nenään ja sanoi: "Mun möppöläinen!". :heart:

tuo apsi deisi tai mikä nyt onkaan niin on joku junior kanavan ohjelma tai siinä esiintyvä joku, en tiedä mikä ku meil ei kyseinen kanava näy, mut meijän tytsi tiesi heti apsi deisit.

Yhteistyössä