K
KarkaavaMorsian
Vieras
Eikös se karkauspäivä ole semmonen, että nainen "saa" kosia? Ja jos mies ei suostu niin jouytuu ostamaan hääpukukankaat.. vai miten se meni??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Siis jos ei suostu joutuu ostamaan hamekankaan, mitäs sillä hääpuvulla tekee jos toinen kieltäytyy.
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:eli mä lähen karkauspäivänä päivystämään keskustorille, saa hyvät määrät kankaita jos ei muuta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:eli mä lähen karkauspäivänä päivystämään keskustorille, saa hyvät määrät kankaita jos ei muuta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Emntäs:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:eli mä lähen karkauspäivänä päivystämään keskustorille, saa hyvät määrät kankaita jos ei muuta![]()
Entäs jos joku suostuukin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ellu:ajattelin kosasta tuota miekkosta nyt karkauspäivänä, mitä mieltä olette ostanko sormukset valmiiksi kummallekkin ja kosin niiden kanssa vai kosinko ilman sormusta ja ostetaan sitten yhdessä sormukset?
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlanka:Mistähän äkkiä löytäisi sellaisen miehen, jota kosia, mut joka ei vastaisi myöntävästi? Heh!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlanka:Mistähän äkkiä löytäisi sellaisen miehen, jota kosia, mut joka ei vastaisi myöntävästi? Heh!
Mullakin olis tarvetta hyville kankaille!!! Saakohan kosia, vaikka on jo naimisissa? Jos siis yrittää vaan saada pakit.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlanka:Mistähän äkkiä löytäisi sellaisen miehen, jota kosia, mut joka ei vastaisi myöntävästi? Heh!
Mullakin olis tarvetta hyville kankaille!!! Saakohan kosia, vaikka on jo naimisissa? Jos siis yrittää vaan saada pakit.
Ainoastaan maissa, joissa moniavioisuus on sallittuaEikun kosimaan jotain sheikkiä
![]()