Kihloissa ja kosinta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nauku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nauku

Jäsen
09.05.2007
890
0
16
Mun kaveri pariskunta on ollu kihloissa kolme vuotta ja nyt nainen sanoi jotta kosii miestään karkauspäivänä?

Mut mie olen käsittäny sen niin jotta jos mies/nainen kihlaa kumppaninsa ni ei tarvia erikseen uudestaan kosia? jotta pääsee naimisiin... :ashamed:

Vai laskinko mieheni liian helpolla kun selvis yhdellä kosinnalla...kunhan mietin kun ei jaksa muutakaan miettiä... =)

Minusta se kihlaus on lupaus avioliitosta. Minusta kihloihin ei pitäisi mennä vain siksi että, "sitoutuu". Minusta on ihan tyhmää ja typerää, että mennään kihloihin ja sitten 10 vuoden päästä naimisiin. Minusta voi asua avoliitossa vaikka 10 vuotta ja mennä sitten kihloihin ja naimisiin, mutta minusta on huvittavaa jos joku kertoo, olleensa kihloissa monta vuotta.. eihän se sitten loppuviimen ole kuitenkaan sen kummempaa kuin avoliitossa.

Nykyään on kai aika usein tapana, että kihlaudutaan, mutta ei välttämättä mennä koskaan edes naimisiin. Ja exän kanssa meillä oli just noin. Eli oltiin yhdessä 8 vuotta, joista 6 kihloissa, ennen kuin sitten itse 'kosin' ex-miestäni ja mentiin naimisiin. Tämä ajankohta ajoittui siihen, kun lapsien tulo perheeseen oli ajankohtainen.

Yhteistyössä