Eikös saakin kotiäitikin välillä kaivata

Tallamuspurkuna

Aktiivinen jäsen
10.04.2008
6 762
0
36
lomaa? :ashamed:
En tajua mikä kevät väsymys minuun on iskenyt mutta ei meinaa jaksaa :/ Kuopus ( 1v ) tekee ilmeisesti hampaita ja roikkuu KOKO ajan kirjaimellisesti lahkeessa ja kitisee :( Esikoinen tahtoo toimintaa eikä viitsisi olla hetkeäkään yksin. Siihen sitten vielä harrastukset niin kyllä väsyttää ja tuntuu ettei ole hetken rauhaa.
Vaikka 5 tuntia ( kohtuutonta varmaan ) jos saisi olla IHAN yksin. Niin että vaikka isäntäkin olisi jossakin :saint: ( sehän se vasta kohtuutonta onkin :D ). Ettei tarvitsisi miettiä että mitä ruokaa lapsille, millon päiväunet, ulkoilu, harrastukset jne.

Tahtoisin vaan kaivautua peiton alle ja katsoa telkusta jotain hyvää ohjelmaa kaikessa rauhassa ja hiljaisuudessa :/

Tuo kuulostaa aivan taivaalliselta että saisi hetken OLLA VAAN! :D Ei tarvitsisi ajatella että nyt pitää tehdä sitä ja kohta sitä ja tätä! Lomaa täälläkin välillä kaivattais. Kolme lasta: 5v, 2v ja 5 viikkoa.

Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:
Tuo kuulostaa aivan taivaalliselta että saisi hetken OLLA VAAN! :D Ei tarvitsisi ajatella että nyt pitää tehdä sitä ja kohta sitä ja tätä! Lomaa täälläkin välillä kaivattais. Kolme lasta: 5v, 2v ja 5 viikkoa.

Pitäis äideille kehittää lakisääteiset lomat :D Vaikka 5h/VUOSI, ei olis paha :D Niinä tunteina vastuu lapsista olisi sen hetken mummeilla, kummeilla, isillä, kavereilla, vaareilla tai muilla yhtä tärkeillä ihmisillä :D
*huokaus*
Kai tämä taas tästä. Keskiviikko päivät on minusta kaikista kamalimmat. Ihan sama tekeekö mies ilta- vai aamuvuoroa niin esikoisen harrastukseen vieminen jää minun vastuulle ja illalla on vielä omakin harrastus, vaikka tänään kyllä tuntuu ettei edes jaksaisi mennä sinne :ashamed:

Käytin tyttöä tässä joku aika sitten hiustenleikkuulla ja kampaaja sa, että lue vaikka lehtiä odotellessa. Mä sanoin hälle, että istun ja naatin vaan kun ei tartte kerrankaan tehdä mitään. Piti mua varmaan ihan pönttönä!! ;)
Mä pyysin yks pv mieheltä, että sitten kun laitetaan omakotitalo, niin siinä pitää olla yks äänieristetty huone, jonne mä voin silloin tällöin kömpiä ja olla vain! :D
Kevätväsymys vaivaa muakin....

Kyllä saa. :D Kyllä sitä kuka tahansa rauhaa välillä kaipaa. Eikä sitä minun mielestä tarvitse hävetä. Minä oon jo silloin onnellinen jos raskaan päivän päätteeks lastaa nappulat autoon ja saa itse istua hetken rauhassa :D

Kumma kyllä mut pienikin lepo antaa sit uutta puhtia arkeen.

Joo, kotiäideille lakisääteiset lomat, sepä vasta oliski mahtavaa :D täälläki taas mooonta yötä menty vauvan huonolla unirytmillä, alkaa jo turhan paljon rasittaa, ei meinaa silmät pysyy auki ja silmäpussit senki vaan roikkuu, päivä päivältä enemmän...
Voiski vaan nukkuu ees yhtenä aamuna vähän pitempään. Eläkepäivillä sitten...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
teehän vaan lisää lapsia.. niin väsymys helpottaa..

Sinähän se vitsin murjasit... Mehän ei pikkuväsymyksen alle lannistuta, toisin kuin ehkä sinä :p
Kotiäidit ja äiteet yleensäkin on täyttä RAUTAA... niin, ettäs tiijät, hö... Ja mekin oomme lomamme ansainneet!!!

Kuulostaa tutulta...vaikkei ihan sama tilanne olekaan. :hug:

Me ratkaistiin miehen kanssa asia sillä, että lähdetään kahdestaan viikon lomalle. Vaikkei siellä ihan yksin saakaan olla, niin ainakin saa nukkua ja lepäillä... :whistle:

Yhteistyössä