Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja pph:
nyt saatiin mieskin jo mukaan... Tämä keskustelu saa jo huvittavia piirteitä. Eli miehenkin on alistuttava vaimonsa työhön ja suunniteltava kaikki asiat hoitolapsia ajatellen? Apua, oma mieheni saattaa viettää vapaapäivää ja joskus ottaa oman lapsensa mukaan esim. mökille! Pitäisiköhän hoitolapsetkin ottaa mukaan?
Oletko yksinkertainen vai esitätkö vaan? :saint:
Kukaan ei vaadi sun miestä ottamaan hoitolapsia mukaan mökille.
Mutta jos hän on olohuoneessa, ja leikkii vain oman lapsensa kanssa, huomioimatta samassa tilassa olevia hoitolapsia mitenkään, niin hän on aika outo tyyppi.
Kukaan ei kiellä häntä lähtemästä mökille oman lapsensa kanssa, tai menemästä vaikkapa pallokentälle potkimaan palloa oman lapsensa kanssa.
yksinkertainen olen, olenhan pph. Kantasi on tullut jo täysin selväksi! Mutta jos et itse tajua asian ydintä niin yksinkertainen olet....
Kerroin ja perustelin jo oman kantani asioihin ja edelleen aion toimia samoin. Minua ei liikuta yhtään hyväksytkö sinä tai muut oman lapsen piipahtamisen omassa huoneessaan pph:n työpäivän aikana. Minä aion jatkaa samalla tavalla ja kasvattaen lapsia oikeudenmukaisuuteen ja suvaitsevaisuuteen. Se kun ei ole kiinni siitä, saako hoitajan lapsi käväistä huoneessaan kesken päivän.
Muistan kun oma lapseni oli päiväkodissa hoidossa ja siellä olleet lapset lällättelivät toisilleen, jos oma vanhempi haki lapsen aiemmin pois hoidosta. Onhan lapset tavallaan päiväkodissakin eriarvoisessa asemassa: osa on hoidossa vain 4-6 tuntia ja osa tekee sitten täyttä työpäivää eli 10 h tai ylikin.